mandela Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 lurer på om jeg skal installere med eller uten java. hva trenger jeg? og funker opera med skandiabanken? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Slik jeg ser det er det ingen grunn til ikke å innstallere med Java. Kjører selv Opera, og er stort sett fornøyd med det. Riktignok noen siter som ikke tar seg veldig bra ut i Opera, men det er ytterst få. hw.no funker fint:) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Dersom du allerede har Java innstallert på maskinen din er det jo unødvendig. Sjekk om IE kjører java-appleter, dersom det gjør så har du det jo allerede og du kan spare de ekstra MBene... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 hvordan er det med skandiabanken da? har fortsatt ikke klart å laste ned sertifikat. Lenke til kommentar
heder Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skandiabanken funker fint i Opera 7.01 (også i 6.05). Bare husk å identifisere som MSIE 6.0 (F12). Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skandiabanken skal funke helt fint det. I alle fall gjør det det hos meg med Opera 7.0. Du må laste ned og installere sertifikatet og etter at dette er gjort må du stenge opera og starte det på nytt. Først da funker sertifikatet. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har brukt opera 7.01 med Skandiabanken, funker fint unntatt at noen menyer blir litt deformerte (høyre kant kommer for langt til venstre og passer ikke sammen med hjørnene, men det er bare kosmetisk). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 takker og bukker, nå fungerer det som smurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå