Gå til innhold

ENDELIG RYKER CS FRA PALLEN


Anbefalte innlegg

Global Operations!!!

 

endelig kommer det et spill

som der fins litt mer variasjon i våpen enn cs

begynner å bli mektig lei av å se på folk som bruker ak47,colt,steyr og awp...kan f*** bare kutte ut resten av våpna i cs for folk bruker det ikke.

 

har selv beta'en og jeg syns det er mye mer variasjon en cs fordi klasse systemet gir deg mer team følelse, ikke bare hoppe rundt galman med ak og være rambo.

 

endelig får hagla respekten igjen =)

 

http://www.globalopsgame.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må dere slutte å tulle !

Global Operations blir sikkert konge... :smile: :smile: :smile:

 

Er selv en CS-mann, men begynner å bli lei av "SAMME" gamle bretta og våpena.

Og nå får jeg endelig begynne på "samme plan"( på nytt) med et online spill ! JA....bli verdensmester :smile:

 

Slipper alle som har spillt CS, dag inn og dag ut i sånn 3 år ! lattis.....

 

Global Operations +++++++++++ :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

dnivie; jeg vet ikke når det kommer. Etter noen runder med å bygge seg opp profil med penger og grei bil og påfølgende sletting ble jeg så gretten da de slettet profilen min IGJEN at jeg ikke har fulgt med i det siste, men jeg fikk tilbud om å kjøpe retailversonen før jul så jeg trodde det var ute da. Altså, spillet er bra og jeg kommer nok til å begynne å spille igjen når det kommer, men... *grr*

 

Om det ikke er ute så er det nok rett rundt hjørnet; det har det nemmelig vært i et halvt år allerede så den saken er jo enkel :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...