Optimus Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Global Operations!!! endelig kommer det et spill som der fins litt mer variasjon i våpen enn cs begynner å bli mektig lei av å se på folk som bruker ak47,colt,steyr og awp...kan f*** bare kutte ut resten av våpna i cs for folk bruker det ikke. har selv beta'en og jeg syns det er mye mer variasjon en cs fordi klasse systemet gir deg mer team følelse, ikke bare hoppe rundt galman med ak og være rambo. endelig får hagla respekten igjen =) http://www.globalopsgame.com Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Interessant; hvordan går man frem for å få demoen? Var med og betatestet NFS Motor City, og det ga mersmak :smile: Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Forresten.. når kommer NFS Motor City ut? De har holdt på med det i en evighet syns jeg! *gledesegtil* Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 hmm, dette blir nok dårlgiere enn cs, 4 sniper rifles er 4 for mye. Lenke til kommentar
Hoggestabben Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 heh ingen problem å ta folk med sniper rifles når man vet hvordan det skal gjøres =) Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Herregud Pizzabud. Begynner å bli skikkelig lei av sytinga di! Kan ikke du prate om noe annet enn AWM og Starcraft? En ting jeg lurer på, hvor gammel er du egentlig? Ser at du ikke er så dårlig i norsk, men likevel... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 pizzabud bytt ut sniperriflene med railguns da ;p Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Nå må dere slutte å tulle ! Global Operations blir sikkert konge... :smile: :smile: :smile: Er selv en CS-mann, men begynner å bli lei av "SAMME" gamle bretta og våpena. Og nå får jeg endelig begynne på "samme plan"( på nytt) med et online spill ! JA....bli verdensmester :smile: Slipper alle som har spillt CS, dag inn og dag ut i sånn 3 år ! lattis..... Global Operations +++++++++++ :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 dnivie; jeg vet ikke når det kommer. Etter noen runder med å bygge seg opp profil med penger og grei bil og påfølgende sletting ble jeg så gretten da de slettet profilen min IGJEN at jeg ikke har fulgt med i det siste, men jeg fikk tilbud om å kjøpe retailversonen før jul så jeg trodde det var ute da. Altså, spillet er bra og jeg kommer nok til å begynne å spille igjen når det kommer, men... *grr* Om det ikke er ute så er det nok rett rundt hjørnet; det har det nemmelig vært i et halvt år allerede så den saken er jo enkel :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Medal of Honor - Allied Attack...har dere ikke skjønt det enda...det er det spillet man skal spille :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Enig med at CS begynner å bli litt små kjipt, men det kommer jo snart en annen Half-Life MOD Som går ut på det sammen som CS bare det ser endel bedre ut. Immediate Action :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Og en ting til ENDELIG Granade launcher :smile: Men, er det en HL MOD eller er det et eget spill? [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-01-09 16:30 ] Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Det er en HL mod. Håper at IA lever opp til forventningene da! :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Grafikk motoren til HL er ikke akkurat værdens beste Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 tja||anal: allied assault mine gode mann.... man banner ikke i kirka! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 15:43, tja||anal skrev:Medal of Honor - Allied Attack...har dere ikke skjønt det enda...det er det spillet man skal spille :smile: Mann, har du ikke fatta det enda? CS og XP er tingen!!! :razz: :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 CS er totalt HOMO. Ekte menn spiller Infiltration! http://planetunreal.com/infiltration http://infiltration.sentrystudios.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå