Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penis-krem for å utvide forhuden?

Gjest AnonymGjest

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymGjest

Utvide forhuden endel?

Noen som har brukt dette og det har funket på?

Forklar hvor du får tak i det, hvordan det brukes osv, helt nøyaktig sånn at det skal funke.

Må få dette problemet så langt ut av verden som overhodet mulig nå!

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk til legen. Enkelt og greit.

Hadde et lite uhell selv for noen måneder siden. Røk penisstreng. Den som går fra litt oppe på penishodet og bak. Var ikke særlig behageligt. Blødde ekstremt mye kan man si. Ventet en 2-3 uker før jeg dro til legen. Røk 3 ganger totalt, mer vondt en masse blod de siste gangene.

Fikk resept og kjøpte en slags flaske med et slags bindene veske i. Som gjør at hud vevet gror kjappere.

Forøvrig veldig glad for at det skjedde. Er mer behageligt med sex nå en det var før, og jeg slipper å tenkte på at hvis det kan ryke.

Sorry for avsporing.

Lenke til kommentar
Gjest AnonymGjest

Har klipt bort strengen kirurgisk! men selve forhuden er fortsatt for trang :( og derfor lurte jeg på om en sånn krem kunne fisket dette for meg! Jeg kan forsåvidt dra ned forhuden når den er stiv, men det samler seg for stramt rett under penishodet, og får ingen ''glideeffekt'' frem og tilbake.

Tenkte bare noen kunne fortelle om de hadde brukt den og det funket på?

Men får ta meg en ny tur til legen da, og håpe på en krem hjelper! om ikke en ny operasjon må til.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...