toth Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, da sitter jeg her med jobb som hovedsaklig består av dataarbeid, med mus. Har vært hos legen idag, konstatert det jeg allerede visste, og fått henvisning til fysioterapeut. Har noen erfaring med fysioterapi mot musesyke? Kan nevne at smertene nå spenner fra fingertupp til skulder ved bruk av musa, og i timesvis etter, men som jeg forsto har jeg ikke senebetennelse så langt. Dere som har/har hatt dette; Er jeg "ferdig"? kommer jeg garantert til å bli sykemeldt i lang periode for å lege det, og deretter måtte bruke lite mus? Litt kjipt når jeg er 23. Og når jeg først spør, er det noen som har erfaring med fysioterapeuter i Kristiansand, og har anbefalinger eller "frabefalinger"? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vet ikke hvordan det fungerer med sykemeldinger og slikt. Men du kan jo prøve tastaturmus. og be bedriften dekke dette. Det jeg mener med dette er på en måte ett rør som kobles til nederst på tastaturet som du kan bevege fram og tilbake og opp og ned. Kan hende dette hjelper litt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg sitter litt med grafisk design jeg da, så vet ikke om en slik mus hadde vært noe.. Men kanskje et digitalt tegnebrett, som også brukes som mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå