Demantios Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg trodde også i starten at vi hadde forskjelige skins, men finner ikke noe sted på disse sidene hvor man kan bytte skin.Voldsomt ot vi gikk da^^ Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 ja, nå er vi offtopic, men det står helt nederst på denne siden... det er en rullegardin der, der det som standard står diskusjon.no (tror jeg)... anbefaler ip board, for de får forumet til å dekke hele bredden... Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, jeg fant den jo til slutt, men tok det for gitt at denne menyen var for å veksle mellom forskjellige fora - akam.no, gamer.no. diskusjon.no osv., ikke for å endre skin. Takk for oppklaringen, og ikke noe mer off-topic fra meg heretter. Iallfall ikke i denne tråden! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 du har forresten en feil i emnetittel: burde stått "jeg er ET nytt medlem av (eller på) forumet. men synes det gir tråden litt mening at det står feil, så synes det er helt greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå