Gå til innhold

Oppsett av Media PC og bruk av TV kort

Anbefalte innlegg

Hei

Synes det er nokså vanskelig å sette sammen en stue PC. Jeg finner alltid en komponent som bare er litt dyrere enn den jeg egentlig har bestemt meg for....

Nå er det på tide å kjøpe og jeg har kommet opp med to nokså like forslag med hhv. Intel og AMD. Er det noen som kan komme med eventuelle forslag til endringer eller hvem av de to jeg bør velge.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=63594

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=63244

Jeg har et eldre TV kort , vil dette fortsatt virke til en media PC. Det er et Pinnacle PC TV Pro fra ca år 2000. Hvilket TV kort bør jeg isåfall velge hvis dette ikke kan brukes.

Redigert: Endret emnetittel

Endret av chirsso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Handlevognene virker ikke
Administrasjon av handlevogn

Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen

Gå tilbake til administrasjonssiden

Jeg vet ikke helt hva som var feil men nå virker den.

Endret av chirsso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...