chirsso Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hei Synes det er nokså vanskelig å sette sammen en stue PC. Jeg finner alltid en komponent som bare er litt dyrere enn den jeg egentlig har bestemt meg for.... Nå er det på tide å kjøpe og jeg har kommet opp med to nokså like forslag med hhv. Intel og AMD. Er det noen som kan komme med eventuelle forslag til endringer eller hvem av de to jeg bør velge. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=63594 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=63244 Jeg har et eldre TV kort , vil dette fortsatt virke til en media PC. Det er et Pinnacle PC TV Pro fra ca år 2000. Hvilket TV kort bør jeg isåfall velge hvis dette ikke kan brukes. Redigert: Endret emnetittel Endret 23. januar 2008 av chirsso Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Handlevognene virker ikke Administrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Gå tilbake til administrasjonssiden Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Handlevognene virker ikkeAdministrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Gå tilbake til administrasjonssiden Jeg vet ikke helt hva som var feil men nå virker den. Endret 23. januar 2008 av chirsso Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Begge dei oppsetta der ser veldig bra ut til å vere ein stue PC. Men har du TV kort fra 2000 så ville eg kjøpt eit nytt. Sjøl har eg detta : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326953 Det vil eg anbefale. Det vant også testen av tv-kort i Hjemme-PC i blad nr. 8 2007 trur eg det var. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg skjønjner ærlig talt ikke poenget med HVR-4000. Kan man ikke bare bruke en tuner om gangen likevell? Kjøp heller PVR-150 (samme analoge kvalitet tror jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå