rooler Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Har nettopp fått meg en N73. Nylig dukket det opp en boks med følgende melding "Mrk. Aktive videokoblinger". Denne boksen/meldingen dukker hver gang jeg ringer (taleanrop), uavhengig om det er til fasttelefon eller mobil. Det er godt mulig at jeg har kommet borti en tast jeg ikke skulle kommer borti. Men hva er en "aktiv videokobling", og hvordan kan jeg deaktivere "videokoblingen?? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hmm, usikker, men sånn du sier forklarer det, så er det første jeg kan tenke meg at du på en eller annen måte har valgt å benytte deg av videotelefoni. Lenke til kommentar
rooler Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Hmm, usikker, men sånn du sier forklarer det, så er det første jeg kan tenke meg at du på en eller annen måte har valgt å benytte deg av videotelefoni. Det er det jeg lurer på selv. Men det skjer selv om jeg bruker taleanrop. Har sjekket bruksanvisningen, men finner ingen tema som omhandler dette. Har også gjenopprettet innstillinger uten at det hjalp. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har nettopp fått meg en N73. Nylig dukket det opp en boks med følgende melding "Mrk. Aktive videokoblinger". Denne boksen/meldingen dukker hver gang jeg ringer (taleanrop), uavhengig om det er til fasttelefon eller mobil. Gjetter på at det står "Aktive viderekoblinger". Tror det er en melding fra telefonen/tjenesteleverandøren at du har talepostkasse, og om du ikke svarer på anrop viderekobles disse til denne. Lenke til kommentar
rooler Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) thrill sa: Gjetter på at det står "Aktive viderekoblinger". Tror det er en melding fra telefonen/tjenesteleverandøren at du har talepostkasse, og om du ikke svarer på anrop viderekobles disse til denne. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Får du opp samme meldingen/boks når du ringer...? Denne boksen/meldingen (Mrk. Aktive videokoblinger) dukket ikke opp før etter en 14 dagers tid. Hvis det er til en talepostkasse, burde den blitt viderekoblet ved første ubesvarte anrop (noe den ikke gjorde). Men det kan óg tenkes at den måtte aktiveres først; noe jeg på en eller annen måte har klart uten å vite hvordan.... .....uansett, merkelige greier! Endret 26. januar 2008 av rooler Lenke til kommentar
Cath13 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Har hatt N73 i 1,5 år og har fått den meldingen hver eneste gang jeg har gjort anrop, helt fra jeg fikk den. Har ikke peiling på hva det er den prøver å si meg. Det den sier er: Merk aktive viderekoblinger. Får den samme meldingen på min N95-2 også. Hadde egentlig vært greit å vite hva det er den mener .... Nevnte det for mannen min og han mente at det var akkurat det samme som det Thrill sier: Gjetter på at det står "Aktive viderekoblinger". Tror det er en melding fra telefonen/tjenesteleverandøren at du har talepostkasse, og om du ikke svarer på anrop viderekobles disse til denne. Tror det var oppklart nå Endret 26. januar 2008 av lipo Lenke til kommentar
rooler Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Har hatt N73 i 1,5 år og har fått den meldingen hver eneste gang jeg har gjort anrop, helt fra jeg fikk den. Har ikke peiling på hva det er den prøver å si meg. Det den sier er: Merk aktive viderekoblinger. Får den samme meldingen på min N95-2 også. Hadde egentlig vært greit å vite hva det er den mener .... Nevnte det for mannen min og han mente at det var akkurat det samme som det Thrill sier: Gjetter på at det står "Aktive viderekoblinger". Tror det er en melding fra telefonen/tjenesteleverandøren at du har talepostkasse, og om du ikke svarer på anrop viderekobles disse til denne. Tror det var oppklart nå Takk. Da er ikke jeg den eneste.... Tråden anser herved som avsluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå