DrThomas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei Noen som vet om det er noen billige frisører i Fyllingsdalen(i Bergen...) et sted? Helst en drop-in type frisør. Skal bare klippe meg kort (er gutt), så kan gjerne være av typen innvandrerfrisør :-p Pleier å gå til de i byn, men rekker det aldri i ukedagene. Bor i Fyllingsdalen, så er enklere der. Noen som vet? :-) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er jo en borte på gamle statoilstasjonen som man passerer mot biltilsynet. Så var det en på smiberget i gamledager, aner ikke om den fortsatt er der. Prisen vet jeg lite om. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det ikke minst en frisør på Oasen? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Tenkte mer på billige frisører, a'la innvandrere, studenter o.l. Hater å betale 400 kroner for å bare klippe meg kort, alle klarer jo det uansett. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hvis det kort som i 2-cm-på-maskinen-og-kjør-i-vei, så får du hårtrimmere til 200 kr på Clas Ohlson. Edit: Jeg pleier å klippe meg på innvandrersjappen under Smørsbroen i sentrum. 150 kr for bra klipp. Anbefales! De har åpent til 6 på hverdager tror jeg. Det må vel gå an å rekke? Endret 23. januar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå