Petter Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har tenkt og kjøpe meg nyt kabinett. er litt lei av disse "jalla" kabinettene med lys og masse dill. så tenkte meg et litt mere "Voksent" kabinett, har sett litt på men det var noen generelle ting jeg lurte på, Hvor mange hardisker er det plass til, er det god plass til "store" skjermkort som 8800gtx etc. og kanskje vannkjølig en gang i framtiden. siden det er ganske tynne alu plater regner jeg med at det er litt støy fra vibrasjoner så det lønner seg og legge inn noen gummi inlegg på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvilken av Lian Li kabinettene tenker du på? Husker ikke hva det på bildet ditt heter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 det er dette her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7BSCANDV2 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gå heller for PC7BScandV3 istedenfor V2, ville kikket på Antec P180/182 også, dette er mer solide kabinetter som støydember bedre og kjøligere enn Lian Liet, og hvis du tar sidedørene av og på en del ganger så begynner Lian Liet å skrangle i dørene etter egen erfaring. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Gå heller for PC7BScandV3 istedenfor V2, ville kikket på Antec P180/182 også, dette er mer solide kabinetter som støydember bedre og kjøligere enn Lian Liet, og hvis du tar sidedørene av og på en del ganger så begynner Lian Liet å skrangle i dørene etter egen erfaring. ~ Mortis360 Noen linker? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.hardware.no/artikler/aatte_kabinetter/44234 Her er en test av både Antec og Lian Li. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Her har du link til test av Antec P182 Antec P182 Antec P182 i Prisguide ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Antec er nå bestilt:) takker for at dere tok dere tid til og hjelpe meg med og finne kabinett, tror jeg får et bedre kabinett nå en vist jeg skulle bestilt lian li.... Mvh. Dovito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå