Skikongen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 EXIF Modell: Canon EOS 400D DIGITAL Objektiv: Sigma 18-50 F2.8 DC EX Blits: Canon 430 EX ISO: 100 Eksponering: 10.0 sec Blender: f/7.1 Brennvidde: 18mm Teknikk 1. Skumringslys, ikke helt mørkt 2. Selftimer 3. Løp frem til bygget og blitset 1x på hver side inn mot sentrum mens lukkeren stod åpen Lenke til kommentar
Knippsern Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Pent! De gangene jeg har tatt bilde av hytta har jeg prøvd å få med mest mulig urørt snø. Men synes på ditt bilde at stien opp mot hytta bare gjorde det bedre og med mer "liv". Skal stjele den ideen.. Eneste negative, er kanskje at det er litt vel mørkt. Skal man ha det fremkalt og på veggen, vil det bli som en sort firkant på avstand. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nydelig motiv og du gjør stort ut av det. Elsket lyset som lagde "solstråler" og hytten virket varm og jeg fikk en fin følelse. Litt forstyrrende med den knuste snøen men er vell ikke noe du kan gjøre med det. Ellers så bar himmelen lit over eksponert. De store snø dungene var flotte også. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Takk for tilb.m. Er det noen tommelfingerregler som gjelder hvor lyst et bilde burde være før print for å få med kontrastene som ligger i dette bildet? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fantastisk flott! Dette likte jeg godt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fantastisk flott! Dette likte jeg godt. Ja, stemning over det bildet ja... RandiA Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Feil hvitbalanse? Åpna det bildet der i lightroom og det så mye bedre ut når man endra hvitbalansen. Kult bildet er det^^ Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Feil hvitbalanse? Åpna det bildet der i lightroom og det så mye bedre ut når man endra hvitbalansen. Kult bildet er det^^ Hvilken fargetemperatur valgte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå