Simen1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg ser at hovedkortet Gigabyte GA-P35C-DS3R kommer i hele tre revisjoner (1.0 2.0 og 2.1) Er det noen som vet hvilken revisjon som leveres fra nettbutikkene nå? (Jeg mistenker at de ikke har oppdatert produktinfoen siden revisjon 1.0) Hvilken FSB-vegg kan man forvente med disse kortene? Hva er forskjellen på GA-P35C-DS3R (rev. 2.1) og GA-EP35C-DS3R (rev. 2.1) ? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hiver meg på her, absolutt et av de mest interessante hovedkortene på markedet; hadde vært snasent å selge DDR2-minne i framtiden og oppgradere til DDR3 uten mellomlegg. Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei Simen1 I forum her hos Silentpcreview er det kanskje 2 nyttige opplysninger mht. Gigabytes bruk av kodebokstaver: Forum: silentpcreview innlegg 4 av ""KansaKilla" viser han til 'xbitlabs' side hvor bokstavene forklares, bare ikke "E" innlegg 10 av "MiKelezZ" sier han at "E" angir "DES marks"? Jeg vet ikke hva dette er. Kortet synes å ha fått gjennomgående bra anmeldelser (jeg deler "haalo"s interesse): xbitlabs.com bit-tech.net pcstats.com PS. C = combo, dvs. DDR2(4 slot) og DDR3(2slot) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå