Gå til innhold

SLI Skjermkort Blokker MB-panel

Anbefalte innlegg

Tjena.

Har foran meg et ASUS P5N32-SLI Plus. Alt gikk klinkende klart av installering av alt hardware, i det NVIDIA Cooler Master kabinettet til 3.500kr - helt til jeg skulle koble til frontpanelet til hovedkortet.

Det som er at det andre kortet i SLI-rekken som står nederst, blokker hele nederste delen av hovedkortet, og jeg får ikke koblet til noe av frontpanelet som innebærer USB, Audio, og 1394. Den blokkerer også koblingen til Hd-LED, PowerLED, Power, Reset osv osv.

Det er 2 stk Gainward BLISS 8800GT PCX kort, og jeg ser egentlig bare to løsninger på problemet. Det ene er å la være å bruke to skjermkort (noe som er helt uaktuelt), eller å fjerne den øverse laget av kjølingen som er på skjermkortet. Det som er så teit er at jeg står egentlig fast helt til jeg får ordnet dette, og håper noen av dere har noen lure løsninger.

på forhånd takk for alle svar;)

mvh rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dump.no/files/a20d3dbb325b/P5N32SLI.JPG

Det røde skraverte området er plassen skjermkortet tar, og pluggene er cirka 3mm for høy for å sette de først på deretter skjermkortet. Har dessverre ikke mulighet for noe bedre bilde akkurat nå :roll:

Leste litt rundt på nettet om noen visse vinkel-plugger som man kan sette nedi, men der er jo klin umulig å få tak i noen stand, hvis det fins.

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...