DarkZun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Min skjerm har ikke HDMI inngang, men mitt kommende skjermkort har HDMI utgang. Siden begge er helt digitale overføringsmedier...vil det være like bra å bruke overgang fra HDMI til DVI inn på skjermen? Selve overgangen vil teoretisk selvfølgelig være et svakt punkt for bitloss ol. men dette er blir ubetydelig. Endret 23. januar 2008 av DarkZun Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Yepp, helt riktig, bruk en overgang på HDMI-utgangen. Jeg tror ikke du vil merke noen forringelse av bildekvaliteten på grunn av overgangen. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Har skjermkortet kun HDMI utgang?Dersom det har DVI-D i tillegg er det ingen grunn til å bruke HDMI-ut fra skjermkortet. Så sant du ikke vil ha en litt mindre kabel i området. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Har skjermkortet kun HDMI utgang?Dersom det har DVI-D i tillegg er det ingen grunn til å bruke HDMI-ut fra skjermkortet. Så sant du ikke vil ha en litt mindre kabel i området. Skjermkortet har både HDMI og DVI, men hvorfor har skjermkortet HDMI hvis det ikke er noen grunn til å bruke den? Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ahh, da er det jo bare å bruke DVI-utgangen. HDMI-utgangen kan brukes for å sende signaler til tv-skjermer osv. Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ahh, da er det jo bare å bruke DVI-utgangen. HDMI-utgangen kan brukes for å sende signaler til tv-skjermer osv. Ja selvfølgelig...det er i tilfelle jeg trenger 720 HD eller 1080 HD ut fra skjermkortet ikke sant? Takk for åpenbaringen..surret meg litt bort siden det var snakk om HDMI inn på skjermen også...men det er jo selvfølgelig for å koble HDMI medier til skjermen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå