joakimhu Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Teamleder Atle Antonsen blir stemmen til den animerte truckføreren Kurt i filmatiseringen av Erlend Loes barnebok. Les mer Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Ah, høres genialt ut! Men må si at hadde vært mer genialt om Kurt quo vadis hadde blitt film, kan jo ikke være noe annet som er morsommere enn å se en film om en mann som bestemmer seg for å støvsuge verden! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Fy svarte faen, for en genial nyhet. Jeg stiller som førstemann i kinokøen; garantert. Den beste boka av dem alle også! Kurt blir grusom... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Haha, kan ikke vente til jeg får sett denne filmen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Må lese boka!! Digger Erlend Loe Har lenge hørt at Kurt bøkene skal være bra! Så en film er sikkert bare bra da. Men norske kjendis komikere kan bli så som så i en spillefilm. Off topic Syntest filmen Tatt av kvinnen var bra. Men hun teite kjerringa ødela alt. Trond Fausa Aurvaag er derimot en genial skuespiller. Nå koser jeg meg med Muleum Endret 24. januar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg