nesquik Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Heisann Lurte litt på vannkjøling her nå, og kom til å tenke litt. Hva er fordelene/ulempene med å ha vanntank(Bortsett fra pris, that is)? Lar det seg gjøre å koble på en swiftec kjøler på det AMD Pro WaterKit settet (istedet for den som følger med), dette fordi jeg er svært skeptisk til å bruke de feste mekanismene som baserer seg på de standard plastikk sakene (skal helst kunne flytte på PC-en uten at sokkelen tar kvelden). Er det vanskelig å få et slikt system tett? Har noen noensinne opplevd at systemet begynner å lekke etterhvert? Er det forresten noen ytelses forskjell på størrelsen på en eventuell vanntank? Vil helst ikke bruke voldsomt mye på dette, tenkte meg rund 2000 tallet, helst billigere. (Har ikke bestemt meg helt, nei) Og ja, til slutt, alle råd,tips,hint,kommentarer,erfaringer eller sånt no er hjertlig velkommen. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har vannavkjøling.... Lekker ikke den.... Svært fornøyd... Avkjøler nå 1 pc. Skal bygge ut, slik at den avkjøler 2 CPU, 2 skjermkort, og 2 strøforsyninger og 2 chipsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå