mesteryoda Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg fikk oblivion gotye igår å storkoste meg! men ble litt paff når jeg fant ut hvor mye man kunne velge på klassen sin (skills å sånt) å har ikke lyst å lage en char som jeg laaangt senere finner ut har masse ubrukelige skills vis dere skjønner. så lurer på om dere har noen forslag til skills/stats jeg bør ha på fyren min. har lyst på en slags rogue/assasin char da jeg liker å utforske endel. håper noen kan hjelpe en oblivion noob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 i oblivion er det nesten det samme hva du gjør, for det er ikke slik at hvis du vleger dit, kan du ikke ha datt opplegget slik det er i wow osv.... men skal du være assasin så ha følgende snik, lett armour, lockpik, bow, daggers, sprint og akrobat. er en stund siden jeg begynte på nytt med oblivion så husker ikke helt hva det heter. vil også anbefale deg å ta en titt i elder scrolls delen av forumet her Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 vis det er sant så jo det kjempebra ! takk for svar ! Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg sluttet å spille oblivion da jeg som archer fant ut at jeg kunne stå på en stein og skyte på nærkamps fiendene mine. Så bare løp de rundt steinen som noen tullinger og spiste pilene mine til de døde. Det er så mange "bugs" i det spillet , som man kan utnytte. Jeg synes hele spillet er imba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå