Devil123 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Noen som har tegninger eller vet hvordan jeg kan lage en potet kanon?? Eller har en internettside der det er tegninger... Endret 23. januar 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som har tegninger eller vet hvordan jeg kan lage en potet kanon?? HAHA har aldri høyrt om det, men det var jammen ein god idé Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som har tegninger eller vet hvordan jeg kan lage en potet kanon?? HAHA har aldri høyrt om det, men det var jammen ein god idé Du får følge med litt i denne tråden og se hva som skjer^^ Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det skal eg gjere ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 :!: Så nettopp en film om en slik og det første jeg ser etterpå er en tråd om det. Hadde vært litt moro å lage en slik selv http://thatvideosite.com/video/5409 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tar ikke noe ansvar for at du skader deg hvis du forsøker dette, så det er ditt fulle ansvar å la det være hvis du ikke føler deg trygg. Du trenger 6 ting for å lage en potetkanon. 1. Poteter. 2. Drivgass. 3. Ett langt rør som skal fungere som løp for potetene. Du bør vurdere tykkelsen i forhold til poteter. 4. En t-kobling. __I I__ som du skrur på bak på løpet. Dette bør ha lokk også. 5. Lighter. 6. Åpen landskap så lang øyet kan se. Vil du lage en mer avansert versjon så kan du bruke batterier, trekke ledninger inn i kammeret(t-koblingen) og lage en elektronisk avtrekker. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tar ikke noe ansvar for at du skader deg hvis du forsøker dette, så det er ditt fulle ansvar å la det være hvis du ikke føler deg trygg. Du trenger 6 ting for å lage en potetkanon. 1. Poteter. 2. Drivgass. 3. Ett langt rør som skal fungere som løp for potetene. Du bør vurdere tykkelsen i forhold til poteter. 4. En t-kobling. __I I__ som du skrur på bak på løpet. Dette bør ha lokk også. 5. Lighter. 6. Åpen landskap så lang øyet kan se. Vil du lage en mer avansert versjon så kan du bruke batterier, trekke ledninger inn i kammeret(t-koblingen) og lage en elektronisk avtrekker. Tegning? hadde hvert fint=D litt vansklig og lage en slik ut i fra ord...ække så god på sånnt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Google sier: http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta= Endret 23. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tegning? Du skrur det ene røret inn i det andre. Det beste er selvsagt å skaffe en tank som du kan fylle med luft, f.eks en CO2-tank til paintball, skaffe en slik enveis ventil som du kan åpne med en kran. Altså en slik som du finner utenfor veggen der hvor du kobler på hageslangen. Da kan du få til bra med trykk og en sikrere avfyring enn ved bruk av gass. Kan mekke en tegning over det i løpet av kvelden, men er på jobb akkurat nå og har derfor ikke tid til å lete opp eller lage en slik tegning. Uansett så burde google klare å hjelpe deg med å finne tegninger. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Heisann, her er kanskje litt info Frå min egen diskusjon: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=814095&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå