Proson Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sliter med å få åpnet en port på en Speedtouch 780. Har fulgt guiden på www.portforward.com(ikke uTorrent jeg sliter med, men fremgangsmåten er den samme). Når jeg sjekker på f.eks. www.canyouseeme.org, så får jeg at porten er stengt. Er det noen som har lykkes med å få åpnet porter på dette routermodemet, og som kan gi meg en enkel bruksanvisning? Lenke til kommentar
xavi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sliter med akkurat det samme problemet.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er det helt seriøst ingen som klarer å åpne porter på dette modemet? Ikke engang telenoreksperten(til 26 kr/min!!!!!!!) hadde noen løsning til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 kan dette hjelpe deg? http://itpro.no/supportforum/index.php?act...=53&t=52422 Ikke samme type, men er jo samme merke Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sleit litt selv, men fikk det til etterhvert gjorde det slik som det ble beskrevet på portforward. (leste den ikke så nøye men i grove trekk så tror jeg det var likt) Det som gjorde susen her var å ikke legge inn noe på Trigger Protocol og Trigger Port. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tror jeg har funnet feilen, ihvertfall i mitt tilfelle. Hvis man åpner f.eks port 21, men ikke sender eller mottar noe på den, vil den fremstå som låst fra utsiden. Hvis man derimot setter opp en server som sender og mottar på 21, vil den ikke virke stengt. Problem probably solved, ihvertfall i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå