Speik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Jeg går Medier og Kommunikasjon og har en oppgave om å lage en portrettintervju. Siden jeg er fotointeressert velger jeg å portrettere en lokal fotograf, som eier og driver sitt eget studio. I tillegg til stuidoportretter har han også vært på fototurer til blant annet Burma for å dokumentere flyktningesituasjonen. Noen tips til spørsmål jeg kan stille? Lenke til kommentar
funnybeep Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 "Kan vi leve av å ta bilder av hverandre?" Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Jeg går Medier og Kommunikasjon og har en oppgave om å lage en portrettintervju. Siden jeg er fotointeressert velger jeg å portrettere en lokal fotograf, som eier og driver sitt eget studio. I tillegg til stuidoportretter har han også vært på fototurer til blant annet Burma for å dokumentere flyktningesituasjonen. Noen tips til spørsmål jeg kan stille? Som Gadget-frik ville jeg spurt hva slags utstyr han bruker. Ellers: - Hvordan han komuniserer med mennsker han fotograferer - Hvordan blir man fotograf - Hvordan har den digitale revolusjonen endret hans hverdag - Hvilken fotograf er hans forbilde - Hva er hans yndlingsmotiv - Tips til amatørfotografer Lykke til Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva driver ham som fotograf. Har han et drømmemotiv? Hvilke stilarter innen fotografi interesserer ham? Hvor viktig er utstyret for ham? Hva annet er viktig? Hva vil han si er det sterkeste motivet han har tatt bilde av? Tips til bilde av den ærede fotograf: Titter over et gammelt analogt speilrefleks, gjerne fra 70-tallet. Tittel: Titter frem fra kameraet. Lykke til! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvem er fotografen du skal spørre? Du bor i levanger, i nærheten av Aak? (hijack, dette er nå en intervju tråd der speik er objektet) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvem er fotografen du skal spørre? Du bor i levanger, i nærheten av Aak? (hijack, dette er nå en intervju tråd der speik er objektet) Er Hattrem Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da må du jo få med hvordan det var å miste ca alt i brannen og hvordan han opplevde det osv. Bare ikke ta med for mye, ikke heng deg opp. Men det er helt klart noe jeg syns du bør ha med. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Da var intervjuet gjennomført. Trond Hattrem er en veldig hyggelig og snakkesalig kar. Hvis reportasjen min blir noe tess, kan det hende Levanger Avisa er interessert. I tillegg spurte jeg han om muligheter for sommerjobb, noe det mest sannsynlig var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå