mcgroven Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Deadline Games kan meddele at de jobber med et nytt skytespill. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Morsom tittel/bilde -Det vil også legges sterk vekt på samarbeidsmodusen i spillet. Dette kunne jeg klart meg uten. Stadig flere SP spill blir ødelagt av å settes opp til å bli coop-vennlig. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Morsom tittel/bilde -Det vil også legges sterk vekt på samarbeidsmodusen i spillet. Dette kunne jeg klart meg uten. Stadig flere SP spill blir ødelagt av å settes opp til å bli coop-vennlig. Hva mener du? Singleplayeren blir jo ikke påvirket av at utviklerne har lagt til en coop-mode.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jo, det har noe med at spillet ofte nedpriovoriterer nye ideer og historie, også i singleplayermodus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Om noe, burde spillutviklere prioritere co-op modus over f.eks competetive multiplayer. Co-op er undervurdert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg