Kaksa Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hallo er interesert i å kjøpe ein ny/brukt tlf. den må ha go kalenderfunksjon.. blei anbefalt Siemens S55 på telehuset.. nokon erfaringen med den eller andre? kansje samsung t 100? vil ha ein liten, billig med go kalenderfunksjon.. fargeskjerm er ikkje eit must.. helst under 2500kr uten abb. nokon muligheter? er lei av min 3310 -Kim- Lenke til kommentar
oleost Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hei eg har ein samsung t-100 er og villig til og selge den. men eg vil helst da ha 2900.- for den vist den er grett for deg Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Siden du vil ha en god kalenderfunksjon så vil du kanskje kunne synkronisere den også, T-100 kan ikke synkroniseres mot Outlook. Lenke til kommentar
striky Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Motorola T720 har en suveren kalender. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Yepp, og den kan synkroniseres med Outlook, TrueSync er det vel de kaller det. Eneste haka er at du må ha kabel, T720 har verken IrDA eller Bluetooth Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 den skal ver god å skrive på også.. sender ein del sms så det er viktig, synst eg leste ein plass at t-100 ikkje var så god å skrive på, stemmer det? -Kim- Lenke til kommentar
oleost Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 eg synest telefonen er knall og skrive med. men noe som er minus er at ein ikkje har plass til og lagre mld i telefonen etter som at samsung har satsa på at folk har Bigsim sim kort , som er plass til 200 mld Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Motorola T720 er kjempegod til tekstmeldinger. Den er ikke så treig som mange skal ha det til, på SMS-skriving i hvert fall. Gode knapper og god respons gjør at denne er deilig å skrive på! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 hmm, får vel bare komme meg til byn en dag å besøke telehuset eller.no for å teste mobiler om dei er god å skrive med osv.. for så å kjøpe brukt for å spare penger.. motorola t-720 samsung t-100 sony ericsson t68i kansje? siemens s-55 nokon fler eg burde teste? nokon som kan tilby meg nokon slike tlf? erfaringer? onkelen min hadde litt negative med t68i at den skrudde seg av, låste seg, tastelåsen åpnet seg osv.. nokon slike erfaringer? -Kim- og for all del, dei må ver god å skrive med! Lenke til kommentar
oleost Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 selger min samsung t-100 for 2900.- synest det er veldig god kalander men kan ikkje synkroniseres. Sms skriven går veldig fort under for meg. Ordbok er det og sefølgelig. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 noko som MÅ ver positivt me t-720/t-100 er no tastelås da.. men, går det an å ringe uten å løfte opp lokket? -Kim- Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 nei, for høyttaleren ligger over skjermen, og den vil da være oppå mikken, når den er sammenklappet... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 men gjenge det an å ringe ut slik at telerskritta gjenge? det var vel det so var spørsmålet. -Kim- Lenke til kommentar
palandw Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Dette har overhodet ingenting med gjenger eller gjengkriminalitet å gjøre! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 gjenger? kriminalitet? WTF? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Enten så er palandw ute å kødder, eller så er han ikke helt med i samtalespråket her. Kaksa skrev på litt dialekt og da blir det gjeng det an, i stedet for går det an... Got it? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 glem alt det der. skal du ha en billig mobil med god kalenderfunksjon er dette det beste i forhold til pris (koster 600kr inkl. 100kr ringetid, netcom) på elkjøp og mix butikkene;) se selv (veier kun 80 gr. har hvit/lyseblå kul skjermdisp. og polyfoniske ringelyder. og kalenderen er super sjekk dn her http://www.abc.no/mobiltelefoner/motorola_C336.htm Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 glem alt det der. skal du ha en billig mobil med god kalenderfunksjon er dette det beste i forhold til pris (koster 600kr inkl. 100kr ringetid, netcom) på elkjøp og mix butikkene;) se selv (veier kun 80 gr. har hvit/lyseblå kul skjermdisp. og polyfoniske ringelyder. og kalenderen er super sjekk dn her http://www.abc.no/mobiltelefoner/motorola_C336.htm ja, takk meg senere! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 er av det prinsipp at eg ikkje kjøper mobil på mix eller.no kall meg gjerne gal.. men, slikt er harry.. skal ha meg ein fin telefon, er villig til å betale litt for den også, for den skal vare ei stund også.. eg vil ha KVALITET og noko eg blir fornøygd med! -Kim- Lenke til kommentar
oleost Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Samsung T-100 er kvalitet etter min meining, den tåler masse og. Men funksjon fattig er den, ettersom det ikkje er java på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå