Reeve Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Jeg har en iphone, og vil komme meg på skolenettet, men får det ikke til. Jeg har fått passordet, men må også ha riktige proxy-innstillinger for å kunne logge på som min egen bruker som jeg gjør på vanlige skolePCer. Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne disse riktige proxy-innstillingene. Jeg vet at jeg normalt logger meg på hfk.vgs.no, men vet ikke om det er dette jeg skal skrive som proxy. på iPhonen trenger jeg bare en ting om jeg tar auto. Da trenger jeg Proxy-url, men det fungerer ikke med hfk.vgs.no. Hvis jeg tar på manual, så må jeg velge Tjener, port, Godkjenning (På/av og brukernavn/passord. Regner med det er her jeg skal skrive inn mitt brukernavn og passord) Så jeg trenger altså å få vite den proxy-urlen, eller tjener og port, eller få vite hvor jeg kan finne ut dette. 1 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hør med administrator på hfk.vgs.no. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Joda, men er det en vei utenom det? Han vil ikke at jeg skal få wifi på iphone (Men pcen er greit...) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå