Boomerang Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Søker en gratisside hvor man kan lære seg italiensk på nett. Grammatikken bør være forklart skikkelig, og det bør være et godt utvalg godt kategoriserte gloser. Gjerne også mulighet for å høre hvordan ting uttales. Endret 27. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.word2word.com/coursead.html#italian Her kan finnes mange gode (og ikke så gode) sider hvor man kan lære seg andre språk. Det er ti sider for italiensk, så du kan prøve noen av dem. Lykke til! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Nice! Takk, takk! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) 1. Hvordan sier man "jeg er enig" på italiensk? Som "de aquerdo" på spansk... 2. Hvordan sier man "Her er en øl/her har du en øl? Det uttales ca EKKO SINKE BIRRE 3. Hva er forskjellen på a) "Ho molte lire" og b) "Ho molti lire"? Endret 27. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 1. "Io son d'accordo' eller bare "d'accordo" 2. EKKO SINKE BIRRE skulle være 'Ecco cinque birre', tror jeg. Det betyr, *Her er fem øl* 3. Pimsleur sier at a.) "Ho molte lire", er riktig. Jeg håper at jeg har forstatt spørsmålene dine. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, takk! Snakker du italiensk? Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bare litt. Det er litt liksom spansk, så det er lett for meg, og jeg lærte nok til å bli forstått før jeg reiste til Italia. Hvorfor lærer du deg italiensk? Skal du reise til Italia snart? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ja, Toscana. Jeg kan også litt spansk, så da går det lettere. Endret 28. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hvordan sier man "Ja, det har jeg" på italiensk? Hvis noen for eksempel spør "Ha della birra?", hva svarer jeg? Går det an å si "Si, me ho?". "Si, è ho"? Endret 4. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Edel Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvordan sier man "Ja, det har jeg" på italiensk? Hvis noen for eksempel spør "Ha della birra?", hva svarer jeg? Går det an å si "Si, me ho?". "Si, è ho"? Nei, du skulle si "Si, ne ho", eller "Si, ce l'ho". Endret 5. februar 2008 av Edel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå