Gå til innhold

Mexico og Guatemala

pukki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer selv halvannen måned uker i Mellom-Amerika neste sommer. Tenkte å starte i Cancun og jobbe meg sørover. Har ikke lest så mye om området ennå. Er det trygt å reise der alene?

Området er jo kjent for regnskog og dyreliv, azteker/maya-ruiner, uvær, narkotika, slum-forsteder, bra damer og god mat, så det kan umulig bli kjedelig.

Endret av Boomerang
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vurderer selv halvannen måned uker i Mellom-Amerika neste sommer. Tenkte å starte i Cancun og jobbe meg sørover. Har ikke lest så mye om området ennå. Er det trygt å reise der alene?

Området er jo kjent for regnskog og dyreliv, azteker/maya-ruiner, uvær, narkotika, slum-forsteder, bra damer og god mat, så det kan umulig bli kjedelig.

wORD! Gleder meg som en unge. Cancun er et forholdsvis rolig sted å begynne, men er ikke lenge siden turismen i feks Guatemala, som ligger lenger sør, gikk på en smell fordi flere turister ble angrepet av lokale. Selv skal jeg ihvertfall lese meg opp til denne turen, må også få pugget noen gloser Spansk da Engelsken er heller dårlig i Mellom-Ameika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...