pukki Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 I sommer skal jeg og damen til Mexico og tenkte å reise nedover stillehavskysten og inn i Guetemala.. Noen som har erfaringer og noen fine reise tips på veien? Setter pris på alt dere måtte ha å komme med Tjoho! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Vurderer selv halvannen måned uker i Mellom-Amerika neste sommer. Tenkte å starte i Cancun og jobbe meg sørover. Har ikke lest så mye om området ennå. Er det trygt å reise der alene? Området er jo kjent for regnskog og dyreliv, azteker/maya-ruiner, uvær, narkotika, slum-forsteder, bra damer og god mat, så det kan umulig bli kjedelig. Endret 26. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
pukki Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Vurderer selv halvannen måned uker i Mellom-Amerika neste sommer. Tenkte å starte i Cancun og jobbe meg sørover. Har ikke lest så mye om området ennå. Er det trygt å reise der alene? Området er jo kjent for regnskog og dyreliv, azteker/maya-ruiner, uvær, narkotika, slum-forsteder, bra damer og god mat, så det kan umulig bli kjedelig. wORD! Gleder meg som en unge. Cancun er et forholdsvis rolig sted å begynne, men er ikke lenge siden turismen i feks Guatemala, som ligger lenger sør, gikk på en smell fordi flere turister ble angrepet av lokale. Selv skal jeg ihvertfall lese meg opp til denne turen, må også få pugget noen gloser Spansk da Engelsken er heller dårlig i Mellom-Ameika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå