tomtomat11 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hei har tengt å kjøpe en pda eller en pocket-pc hvilken er de beste vill ikke bruke mere en 800-2800 kr trenger hjelp Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vel, vi må vite mer om behovet ditt før noen her kan si deg noe slikt. Kanskje en brukt Tytn kan være noe, men jeg for min del vil vite behov først. Lenke til kommentar
tomtomat11 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 ok trenger internet og msn får å holde kontakt bruker mye bærbar data når jeg er på ferie å sånt å det er ganske tungt å dra med seg trenger noe som er let å få med seg å som er enkel å raskt å skrive meldinger på å som kan ha god underholdning Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ok trenger internet og msn får å holde kontakt bruker mye bærbar data når jeg er på ferie å sånt å det er ganske tungt å dra med seg trenger noe som er let å få med seg å som er enkel å raskt å skrive meldinger på å som kan ha god underholdning Vel, da er det egentlig å lete etter noen med wlan eller mobil innebygget, sistnevnte koster en del. Du får nesten se hva som finnes på markedet. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du kan kjøpe min Hp ipaq RW 6815 går for 2400,- http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12318899 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå