Uxzuigal Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sitter og ser på siden til "Oxford ODL". Er dette en seriøs "skole"? Noen erfaringer? De har et kurs jeg kunne tenkt meg. http://www.oxfordcollege.ac/ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ingen som har noen erfaringer med dette stedet, evt. vet hvor jeg kan hendvende meg for mer informasjon om dette stedet? [Annet enn å ringe selve universitete som beviser ingenting..] Lenke til kommentar
kesse Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Oxford går vel for å være en av de bedre skolene i England så ja, den er seriøs. Tenker du på å studere over nettet? Virket egentlig ganske interresant, var et par kurs der jeg gjerne kunne ha sett litt nærmere på også. Men "Diploma", hva er det for noe egentlig? Er det et ettårig kurs, alà årsenhet? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette må nok ikke på noen som helst måte forveksles med University of Oxford, som er Storbritanias eldste og kanskje mest velrennomerte universitet. Oxford Distance Learning College som du linker til, virker ved første øyekast som en heller shady affære, uten at jeg orket å gå i dybden på det. Generelt er det vel slik at hvis du aldri har hørt om skolen, ikke finner noe særlig info om den med litt google/wiki/etc-leting og den kun tilbyr fjernlæring - vær skeptisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå