Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinene stopper opp i et lite sekund i alle spill!

Anbefalte innlegg

Hei, PC-en min henger seg i en brøkdel av et sekund når jeg spiller. Det er ikke snakk om et langt hakk bare et lite et, så sipller jeg videre en liten stund så hakker det igjen. Har begynt å gå meg på nervene. Jeg spiller BF2142 og Call of Duty 4. Hva kan være galt? Tror jeg har nok RAM,2GB. Kan det være skjermkortet eller hdd? Spiller med 1680x1050 og alle detaljer på maks, uten AA. Takk for hjelp!

AndersdD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er systemet overklokka? jeg hadde samme problem med min maskin, men det viste seg jo at det var feil på brikkene mine da. men om jeg klokka de litt ned så forsvant det.

prøv å klokk ned rammen eller øk volten på de et lite hakk eller to (dvs +0,1/0,2v)

Lenke til kommentar

Last ned Memtest der kan du kjøyre ein tesst på minne ditt og sjekke om det er noke feil der. Last ned ein program som heiter CCleaner og rydd opp i register ditt (fikser ein god del feil), laste ned dei siste windows update oppdateringane og sjekk at du har dei nyaste drivarane og laste ned dei siste patchen til spela dinne og.

Kva type HW har du på PC-en din og kva OS kjøyre du?

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Jeg kjørte Vista 64 med 2Gb ram en stund og der opplevde jeg samme problemet i BF2 og CoD4. Tror dette har blitt patchet opp nå men Vista hadde i alle fall en minnelekasje / adresseringsfeil som slo spiste opp 2Gb ganske kjapt.

Etter kjøp av 2 ekstra Gb pluss patching har jeg ikke opplevd dette i ettertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...