Sewero Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vannkjøling i Chieftec matrix max 2000;- Trenger et billig oppsett med vannkjøling, har allerede 2 vifter i pc-en som kjøler prossesoren og hdd-ene men føler at det ikke er nok så derfor tenkte jeg på vannkjøling . Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er du villig til å bestille fra utlandet for å spare noen kroner? Da ville jeg sett på disse sidene: denne og denne. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har 0 peiling på vannkjøling så håper noen kan gi meg ett oppsett. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du kan jo kanskje lese en av de 1000000 andre trådene om akkurat det samme. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Godt poeng, Jonas. Begynner å bli bra mange "kanke noen sette opp et sett for meg"-tråder. Har du ikke lest deg opp og skjønner hva vannkjøling virkelig går ut på, vil jeg ikke anbefale det til noen. Det er mye mer enn å sette sammen og la gå. Det blir som å kjøpe veteranbil; du kommer ikke unna periodisk vedlikehold. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg kan skaffe meg den kunnskapen jeg trenger for vedlikehold men trenger at noen setter opp et relativt bra og billig oppsett. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Speccsene på hw står i profilen. Budsjett? Fra 1500-2000, men skal være mest "bangs for the bucks", altså ikke det dyreste, men heller ikke det billigste og dårligste. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nice copy den siste kommentaren der, hehe. Du har jo samme prisklasse som meg, så du kan ta å se i posten min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=901447&hl= Har kommet frem til et godt oppsett. Eneste som ikke er klart er slangestørrelsene Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg tok litt fra tråden din ja, virker som du kan en del om dette. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hehe, ingen problem. Det oppsettet du ser i tråden min ligger an til å koste 2000kr inkl. frakt om jeg er heldig og slipper unna toll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå