Kultom Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg bare lurte. Kan dere tillate min sig?? Denne er vel ikke for stor? og det tar et halvt sekund for meg med isdn og loade det opp. kan det være et problem?? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Tja.. Bildet er på 7600bytes.. Altså et sekund for dem med dialup.. Hvis du skal få lov, må plutselig alle andre få lov også.. For min del hadde det vært helt greit.. Men sikkert noen som har noe imot det også.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 alltid noen som skal ødlegge moro for oss som synes det er gøy med photoshop kan da ikke være noe prob Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 alltid noen som skal ødlegge moro for oss som synes det er gøy med photoshop kan da ikke være noe prob Heh.. Ikke jeg som bestemmer her.. Så for min del kan du som sagt ha det der. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 klarer oss uten men var ikke så ille den der Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Tøft en gang, men blir lei etter et par ganger, hvis du forstår hva jeg mener. Ta å dra den frem av og til heller Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 dra den frem av og til.... det går jo ann. bytt på litt og sånt. ja! neste blir litt lenger og litt tynnere.. synes det er litt stilig og se alle forskjellige sig'ne på futuremark.com/community. hva med en mulighet til og skru av signatur bilder for de som ikke vil ha det. går det ann? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 regler er regler, skal man godkjenne en så må man godkjenne alle. synest at ting er bra nok nå som det er jeg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvis vi skal begynne å godta slike mer eller mindre stygge signaturbilder, vil til slutt alle begynne å legge det til. Da blir det ikke lenger bare 1 sekund å laste ned, men kanskje 10 for en enkel tråd. Folk vil tyne mer og mer ut av det, og prøve seg med større og større bilder, med med eller uten komprimering. Hele tiden vil folk spørre om ditt og datt er for stort eller for mye. Derfor er det like greit å ikke tillatte det. Det skulle det vel ikke være noe problem å respektere? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Forresten er det ikke alle som er like flink med photoshop, og det blir bare stygt å se på. For min del kan man fjerne avatarene også... virker mer seriøst, og ser bedre ut designmessig... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Forresten er det ikke alle som er like flink med photoshop, og det blir bare stygt å se på. For min del kan man fjerne avatarene også... virker mer seriøst, og ser bedre ut designmessig... Gå i din Profile/Profil og velg "No avatar" templaten så slipper du det Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Bildet var ikke lite, ta det bort selv, eller så gjør jeg det i morgen. Da mister du også muligheten for BBCode Lenke til kommentar
bkak Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Den må nok vekk... Når man har lite ram, så hindrer den scrolling :oops: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kan du ps så kan du gjøre det mindre og Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Dette gjelder signaturer generelt: Hvorfor ha signatur i hver post? Det blir nemlig mange bilder per side om du har posta mye...bildet blir riktignok bare lasta ned én gang, men likevel. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Skjønner ikke visen jeg heller. værste tilfellet jeg har sett er en som har et bilde av en golf hehe. og en som har hatt en avtare på 14mb. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Bruk signatur knappen min har hengt seg opp... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 forresten hvordan er det man skifter størrelse eventuelt font på signatur skriften her da?? Edit: skal bli mindre, for det blir for stor skrift og det tar for lang tid og laste Men seriøst jeg synes det blir for stor skrift i signaturen. Vil heller ha et lite bilde! nei jeg skal gi meg med de bildene jeg(kanskje det kommer et enda mindre et med bare 256 farger eller noe, vent og se :smile: ), synes bare det hadde vært litt stilig. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 BRuk Bilder er ikke tillatt i signatur og vil bli tatt bort. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Bugbear, slutt å bruk signaturen hele tiden. Det holder med en gang per side. Det gjelder vel egentlig deg også SirHartge men i ditt tilfelle kan det kanskje være lurt for å understreke at du er moderator.. Whatever. Ellers når det gjelder skriftstørrelse; Hvordan kan jeg endre tekststørrelse og farge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå