Kultom Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Havegg.. takk for linken. viste ikke at det fantes en sånn side på HW.no og jeg var vel egentlig for lat til og leite Hva med dette bildet da (da blir det bare dette bildet og ikke noe skrift i hele tatt): er faktisk mindre en avataren min (det må jeg gjøre noe med ) Ikke lov den engang?? Angående det me skru av og på signatur..... fant akkurat ut at det var en knapp som kunne skry av den, tar litt tid :oops: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 du kan spør hvor mye du vil men bilder skal ikke være i signatur uansett, skal du få lov så må plutselig alle få lov. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 æææ!!! Nei det er vel greit. regler er regler uansett hvor mye jeg ikke liker dem. fikk til og minske signaturen min nå så da er jeg litt fornøyd da. skal få fikset avataren min til under 1000bytes og så blir alle fornøyde får finne meg et annet forum og ha en kjempe fin signatur på da hehe nei hardware er norges beste forum og det er her jeg blir uansett, prøv og fjern meg, jeg kommer tilbake (edit: dette er ingen utfordring til moderatorer, plz ikke fjern meg ) I'll be Bugbear4ever Men jeg måtte prøve og få dere til og se på det på en annen måte da, et 700-800bytes bilde istede for sig, men nei da. takk for svar. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Altså for å konkludere og uttrykke min mening. Ingen bilder i signaturen. Ikke et bitte...bitte lite en gang (ikke 1x1 pixel en gang). Et bilde er et bilde. og er ikke lov lengre. Settes det inn et bilde mister du muligheten for å bruke BBcode Case Closed. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ikke for å fortsette diskusjonen, kverulere, whatever.. men hva hvis jeg linker til en smiley jeg har på hjemmesiden min? Vil det også være ulovlig? Det er jo et bilde..!? Er vanlige smilies lov? haveggs signatur: ----------------------------------- hardware.no ruler gata Lovlig eller ikke lovlig? Edit: SirHartge da.. det som vises ovenfor er jo ikke signaturen min. Bare et eksempel. Men det er greit, jeg har ikke noe problem med å følge reglene. Det er også alkoholforbud på skoleturen vi skal ha i vinterferien.. uff.. nei, nå skal jeg holde opp. Dere gjør en bra jobb. Stå på og fjern avatarer og signaturer som ikke oppfyller kravene! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ikke for å fortsette diskusjonen, kverulere, whatever.. men hva hvis jeg linker til en smiley jeg har på hjemmesiden min? Vil det også være ulovlig? Det er jo et bilde..!? Er vanlige smilies lov? Du kverulerer og prøver å snu på flisa. Det er ikke lov med bilder i signatur. Ta den bort selv, ellers så blir det gjort av en moderator. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Du kverulerer og prøver å snu på flisa. Det er ikke lov med bilder i signatur. Ta den bort selv, ellers så blir det gjort av en moderator. Med andre ord, så er ikke smilies av noen form lov i signaturen? For jeg ser ikke helt forskjellen fra en utenforstående smilie og en smilie fra her på forumet. Hvis det er tilfellet så vet jeg om en del som må fikse signaturen sin. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Du kverulerer og prøver å snu på flisa. Det er ikke lov med bilder i signatur. Ta den bort selv, ellers så blir det gjort av en moderator. Med andre ord, så er ikke smilies av noen form lov i signaturen? skal si, du har gjettet rett :wink: Lenke til kommentar
Chief Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ingen problem for meg, men så er jo jeg velsignet med bredbånd! hehe! Dial-up'ere er vel ikke så glad i bilder, men så kan de legge inn en browser som kan sperre for bilder, men det er jo stress! (Opera eller Avantbrowser f.eks.) -Chief- Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Da kan jo Chief bare begynne å plukke vekk smilies fra signaturen sin. For det er ikke lov! 8) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 det er forresten minst 2 som har bilde i signaturen sin. Men det er linker til sine hjemmesider. da er det vel lov. kan dere ikke bae sperre for img-coden i signatur a?? for skal ikke jeg ha bilde SKAL INGEN!!!! VEKK MED SMILY'S OG ANNET SMÅTT!!! Fjern det! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 er smilies lov eller er de ikke det ? :-? (altså de som er på forumet her) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 er smilies lov eller er de ikke det ? :-?(altså de som er på forumet her) Nei. Vekk med den! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Slik skal det være. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg er selv ikke spesielt interisert i signaturbilder, men hvis dere mot formodning skulle innføre dem: Hvorfor ikke sette ei maks grense på 4-6k for både sig og avatar tilsammen? (Og selvfølgelig ei størrelsesgrense også da.) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 det blir ikke og skal ikke være bilder i siggen uansett, så lenge det er et bilde så skal det vekk (ja avaterer er bilder, bare med et annet navn) end of this discussion! 8) Lenke til kommentar
pekle Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 alltid noen som skal ødlegge moro for oss som synes det er gøy med photoshop kan da ikke være noe prob Du har nesten heile resten av internett å legge det på. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Gjør det enkelt. Lag en link til bildet i signaturen, i stedet for selve bildet. Så kan folk klikke seg inn på det hvis de vil se det. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Artig diskusjon dette folkens! Sjekk sig.. 8) Redigert for at signaturen ikke skal forandre seg.. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 det blir ikke og skal ikke være bilder i siggen uansett, så lenge det er et bilde så skal det vekk (ja avaterer er bilder, bare med et annet navn)end of this discussion! 8) Hva er det dere da ikke liker med bilder i signaturen? Hvis en avatar er et bilde og et bilde er en avatar kan jeg ikke helt skjønne hva som er problemet her. Hvorfor ikke sette ei maks grense på 4-6k for både sig og avatar tilsammen? (Og selvfølgelig ei størrelsesgrense også da.) Var ikke dette et bra forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå