V_B Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg kan ikke annet enn å le av dette. Denne stakkars karen går igjennom 40 minutter kunde service og halve Verizon staben for å bevise at 0.002 Cents ikke er det samme som 0.002 Dollar. Her kan man se den korte 3 minutter versionen der blant annet "manageren" innrømmer at hun ikke er noe mattegeni. No shit! Fyren har også laget en blog om hele omhandlingen Endret 23. januar 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Seriøst, jeg hadde en liten baktanke om at Amerikanere generelt sett er ganske dumme men dette slår alt. Nå er jeg sikker. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg valgte å høret det fulle klippet.. Herregud. Endret 23. januar 2008 av toth Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Eipc. Lurer på om han måtte betale hele beløpet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Les bloggen det er linket til du, så ser du at det blir en suksesshistorie med en haug dårlig publisitet for verizon, og mange mange engasjerte mennesker Stickin' it to the man, som en sa Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Herregud, det er ikke mulig .. haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå