Pherol Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 HAHAHAHA!! Takk for en laaang latter ! ^^! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer Se & Hør. Dere har fastslått at det er skygger på Mars! Dette må jeg si var bra av Se og hør. skygger på mars faktisk, hvem hadde trodd det? :!: Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Einig. Dette revolusjonerar alt vi trudde vi visste om Mars. Skygger liksom, kven hadde trudd DET?! =o Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Med "CS" får man til det utroligste for å få oppmersomhet! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Som sagt, veldig pålitelig kilde i førstepost. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette var bare tåplig. Når man først skal lete etter liv på andre planeter ser man ikke etter ting med menneske form. For å si de sånn, alle andre partikler og steiner kunne like gjerne vert liv. Er ikke så bra informert om denne saken, men de faktum att de bare ble tatt ett bilde er misstenklig i seg selv. Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette var bare tåplig. Når man først skal lete etter liv på andre planeter ser man ikke etter ting med menneske form. For å si de sånn, alle andre partikler og steiner kunne like gjerne vert liv. Er ikke så bra informert om denne saken, men de faktum att de bare ble tatt ett bilde er misstenklig i seg selv. Et godt poeng det, skal man lete etter utenomgjordisk liv må man nok se etter noe annet enn en skapning med to armer og to bein. Men skulle vi omsider finne en chewbacca-liknende rase, hadde jeg ikke nølt med å skaffe meg en. Willy-versjonen av bildet, derimot, var en skikkelig slager for meg, har jo lurt på hvor det ble av Willy etter barneskolen i alle år. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 mars atmosfære støtter ikke vesener. og det er ikke ett vesen der som lever av stein. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 mars atmosfære støtter ikke vesener. og det er ikke ett vesen der som lever av stein. For alt vi vet, kan det finnes organismer som kan leve der. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 det er ikke ett vesen der som lever av stein. På Jorda har man relativt nylig oppdaget bakterier som lever av å spise stein. Dette er en av grunnene til at det kan oppstå grotter/huler inne i fjell i løpet av geologisk sett kort tid. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 det er ikke ett vesen der som lever av stein. På Jorda har man relativt nylig oppdaget bakterier som lever av å spise stein. Dette er en av grunnene til at det kan oppstå grotter/huler inne i fjell i løpet av geologisk sett kort tid. Ikke nok med det! Bakterier forundrer på alle punkter. Noen bakterier lever faktisk i eller i hvert fall veldig nær plasser med vulkansk aktivitet. Det vil si, at de tåler ekstreme temperaturer. Jeg antar at det finnes bakterier og liv der vi aller minst venter det, f.eks. kanskje på månen? Håper de kan forske mer på det. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ikke i vulkaner, men i varme kilder, som også er en type vulkansk område. Rundt såkalte Black Smokers på havbunnen lever det bakterier vann som holder opptil 400°C. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 at bakterier spiser stein er jeg klar over, men prøv å se for deg en 2m høy primatish huleboer som spiser stein ^^ (som de samelignet marsbildet med var det jeg henviste til) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Um, det er jo tydelig en klippe rett der da =P Hjerne vår har det med å prøve å gjenkjenne ting hele tiden, akkurat som når man ser på skyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå