confusion Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hei Jeg har et skjermkort Gainward Geforce 8800 GTS 640 MB, på dette er det: 2 x DVI-I (dobbeltlenke) - 29-pin kombinert DVI 1 x HDTV-utgang dette ifølge komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=32740...led#ProductTabs Her en dag kjøpte jeg en ny skjerm med full HD http://www.datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=...r=&sm=10408 og nå vil jeg jo selvfølgelig prøve HD kvaliteten. Så til spørsmålet: Hvordan bruke HDTV-utgangen til en skjerm som bare har VGA, DVI og HDMI når HD signalet kommer fra noe som ser ut som S-video kabel men deler seg opp i Gul, Grønn, Blå og Rød? Finnes det kansje et adapter? Endret 23. januar 2008 av confusion Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke bruk den! Bruk heller DVI-utgangen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 DVI og HDMI sender samme bildesignalet. Bare å kjøpe en lednign med DVI i ene enden og HDMI i andre enden, eller bare en DVI-HDMI adapter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 DVI og HDMI sender samme bildesignalet. Bare å kjøpe en lednign med DVI i ene enden og HDMI i andre enden, eller bare en DVI-HDMI adapter. Skjermen hans har DVI-inngang så han kan bruke en vanlig DVI-kabel uten adapter også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvorfor ikke bare bruke en vanlig DVI kabel? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 DVI og HDMI sender samme bildesignalet. Bare å kjøpe en lednign med DVI i ene enden og HDMI i andre enden, eller bare en DVI-HDMI adapter. Skjermen hans har DVI-inngang så han kan bruke en vanlig DVI-kabel uten adapter også. Det så jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå