DeeTee Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vi fant en boks med naturlatex - selv om det luktet litt amoniakk og svei litt i huden, ofrer man litt for kunstens skyld Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kul blitsbruk, ga en gammel analog feeling. Bra farger. Det eneste som er litt forstyrrende er at i bunnen av bildet kan man se teksturen av veggen/bakgrunnen. Det litt vignetting følelsen, kommer den av at du blitser ret bak han? Syns brennvidden på blitsen kunne da vært litt lavere, for at vignettingen ikke blir presset så langt opp i hjørnene. Du kunne også lagt på litt vignetting selv og, om det vil komme ut bra. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Elsker måten du redigerer øyne på. Jeg prøvd å gjøre akkurat slik du beskriver i tutorialen men jeg får ikke ett bra resultat på selve øynene. Har ikke testa med personer som har blå øyne enda, men med personer som har brune øyne. Har det noe å si? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Sleng en mask rundt øynene, feather litt og kjør en smart sharpen på den ( selv om de er skarpe fra før ) og lek litt med innstillingene så får du en mer glassaktig effekt. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg tror også blits-forarbeidet er relevant. det kan nok være forskjellen, jeg har lenge prøvd å få lyst opp øynene godt, men har ikke brukt blits da, og får en litt for unaturlig og drastisk effekt. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Tja, skal fungere uten også - så lenge det er litt lys på iris. Som det nesten alltid er. Kan alltids sende meg et bilde på [email protected] så jeg kan teste hva du sliter med hvertfall, så kan jeg sende tilbake .PSD Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sleng en mask rundt øynene, feather litt og kjør en smart sharpen på den ( selv om de er skarpe fra før ) og lek litt med innstillingene så får du en mer glassaktig effekt. Du mista meg der Er ikke så flink i ps når det gjleder slik redigering. Men jeg kan prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå