Gå til innhold

ASUS G2SG 17" tråden

Anbefalte innlegg

Noen andre som har peilet seg inn denne PC-en?

På papiret så ser det ut som om denne skal være en god spill-pc.

*17tommer skjerm

*Go8700M GT skjermkort 512 mb ram

*Core 2 Duo T9300 CPU (2.5ghz)

*4gb ram

*300gb harddisk

*opp til 1920 x 1200 pixel resolution

Anbefaler å bruke prisguiden, atm så er den billigste butikken på 14499kr og den dyreste er på 16099kr, forskjell på 1600kr. Jeg skal bestille ifra Amentio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er jo grei, men prismessig er den dyreste bare 1000 kroner unna XPS 1730 med to skjermkort. Da blir det litt teit. Dessuten kommer den ikke før i slutten av februar og hvorfor kommer den med et kort som knapt er på markedet og ikke 8800 GTS feks? Dårlig løsning.

Lenke til kommentar
Den er jo grei, men prismessig er den dyreste bare 1000 kroner unna XPS 1730 med to skjermkort. Da blir det litt teit. Dessuten kommer den ikke før i slutten av februar og hvorfor kommer den med et kort som knapt er på markedet og ikke 8800 GTS feks? Dårlig løsning.

8800gts vil utvikle for mye varme, og hvorfor bruke et slikt skjermkort som knapt er ute på markedet og jeg brukte prisguiden og den dataen du kommer med er nok alt for dyr...17500kr

Lenke til kommentar

Fordi 8800 serien er vesentlig, vesentlig bedre enn 8700? Når denne maskinen kommer på markedet bør 8800 være ute i et par forskjellige maskiner allerede og du kan telle flere tusen poeng forskjell i 3Dmark06.

8700 er bare et oppklokket 8600 GT kort med noen tillegg, da hadde jeg heller kjøpt Toshiba X200 med 2x8600GT, den scorer bra, har bra lyd og litt større HD, til 14.900.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvor har du fådt de prisene fra? Hvis du ønsker XPS 1730 med SLI kort er den billigste 19.990. Asusen Ligger på 14.500 eller mindre. Der er ikke "Bare" 1000 kr. Hvis du vet om en så Billig 1730 med SLI vil jeg gjerne ha link :)

Lenke til kommentar

Hvor har du fådt de prisene fra? Hvis du ønsker XPS 1730 med SLI kort er den billigste 19.990. Asusen Ligger på 14.500 eller mindre. Der er ikke "Bare" 1000 kr. Hvis du vet om en så Billig 1730 med SLI vil jeg gjerne ha link :)

Du kan trekke fra 10 % på XPS prisen med rabattkupong. Vi er flere på forumet som har bestilt maskin nå. Basiskonfig blir da 18.000 kr, da får du en enormt mye bedre harddiskløsning fremfor den grøten i Asus (4200 rpm, hallo), og to 8800 GTX kontra det nesten utdaterte kortet i Asus som vel egentlig ingen har fått noe dreisen på. Samme prosessor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...