dan83 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hei hadde dere blitt skremt hvis dere ble sammen med en gutt på 25år og fant ut at han aldri hadde vært sammen med en jente før, aldri kysset en jente?? Jeg er nemlig i den situasjonen der og er derfor redd for å skremme en eventuel jente som jeg liker:( Er ikke stygg, heldigvis:)Heller tvertimot, vet at jenter har prøvd å ta kontakt pgr av at de syntes jeg var litt kjekk bla bla....ikke at det skal ha all verdens å si da!!? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hei hadde dere blitt skremt hvis dere ble sammen med en gutt på 25år og fant ut at han aldri hadde vært sammen med en jente før, aldri kysset en jente?? Jeg er nemlig i den situasjonen der og er derfor redd for å skremme en eventuel jente som jeg liker:( Er ikke stygg, heldigvis:)Heller tvertimot, vet at jenter har prøvd å ta kontakt pgr av at de syntes jeg var litt kjekk bla bla....ikke at det skal ha all verdens å si da!!? Takker for alle svar!! jeg er gutt på 25, men jeg vil nok si man begynner å lure på hva som er greia med at du er jomfru (for det er det du er ikkesant) i en så høy alder. jeg foreslår en tur på fylla og få med deg noen hjem så du kommer over det her. hvis problemet er at du syns det er vanskelig å ta ting et skritt videre, er fylla veldig greit. vær deg selv, ikke tenk på at du skal fylle noen rolle, du skal bare være 100% degselv, og gutt. ikke pysete jentefakter. og nei, degselv er ikke han typen som er desperat etter å få seg et ligg. det kan sikkert føles sånn for deg, men så fort du ignorerer ønsket om å få deg noe, vil ting gå på skinner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du motsier deg selv hele tiden, du ber fyren "være seg selv" men sier samtidig at han skal være det motsatte av det "segselv" er. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 hei hadde dere blitt skremt hvis dere ble sammen med en gutt på 25år og fant ut at han aldri hadde vært sammen med en jente før, aldri kysset en jente?? Jeg er nemlig i den situasjonen der og er derfor redd for å skremme en eventuel jente som jeg liker:( Er ikke stygg, heldigvis:)Heller tvertimot, vet at jenter har prøvd å ta kontakt pgr av at de syntes jeg var litt kjekk bla bla....ikke at det skal ha all verdens å si da!!? Takker for alle svar!! jeg er gutt på 25, men jeg vil nok si man begynner å lure på hva som er greia med at du er jomfru (for det er det du er ikkesant) i en så høy alder. jeg foreslår en tur på fylla og få med deg noen hjem så du kommer over det her. hvis problemet er at du syns det er vanskelig å ta ting et skritt videre, er fylla veldig greit. vær deg selv, ikke tenk på at du skal fylle noen rolle, du skal bare være 100% degselv, og gutt. ikke pysete jentefakter. og nei, degselv er ikke han typen som er desperat etter å få seg et ligg. det kan sikkert føles sånn for deg, men så fort du ignorerer ønsket om å få deg noe, vil ting gå på skinner du skjønner ikke....jeg har vært på fylla omtrent hver helg siden jeg var 18-19 år, så tror ikke "fylla" vill hjelpe noe som helst...uansett så er det feil å drekke seg drita og tro at det skal bli lettere å ordne seg dame( funker ikke for meg i hvert fall) Noen kan sjekke damer, andre ikke....sånn er det bare dessverre!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg leste en undersøkelse gjort av sexologer i USA, der var faktum at av alle de flere tusen spurte (som ble instruert til å være helt ærlige), var 4/10 jomfruer som aldri hadde hatt sex, selv i 20-30 årene. Det er bare så tabubelagt å snakke om det at folk heller lyver på seg et nummer de aldri hatt. Lenke til kommentar
Dolly_McDuck Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg hadde ikke funnet det som noe negativt. Hadde nok stilt deg noen spørsmål om hvorfor du ikke hadde noen erfaring og lignende.. Men nå liker jeg litt uerfarne gutter jeg da.. Hadde aldri i verden avslått en gutt pga manglende erfaring, heller pga for mye erfaring. Så ja, du er nok ikke håpløs. =) Og kyssing - det kommer naturlig ;¤ -Dolly_McDuck Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Funny at du spør jenter men gutter som svarer.. hehe. Har flere kompiser som er eller har vært i tilsvarende situasjon, og ting har løst seg helt ypperlig for alle, så klisjeen "det er aldri for sent" kan med sikkerhet brukes her. Det som er problemet her er ikke hva jentene tenker, men hva du selv tenker. Dersom du har et problem med å være 25 og jomfru så er det et mye viktigere problem enn hva jenta som bryter jomfrudommen din tenker. Noen kan sjekke damer, andre ikke....sånn er det bare dessverre!!! Er helt uenig i deg med er det du sier her, og jeg mistenker at du har "mental sperre" for å sjekke opp jenter. Det er ingen som kommer ut av mor første dag i livet med skills i sjekking!! Dette er noe man tilegner seg gjennom sosial interaksjon med andre mennesker, samt lærer av andre (bøker, kompiser, venninner, etc). Det er noen ting som jeg har funnet ut som fungerer for meg for å treffe jenter (særlig ute) og jeg kan dele noen av disse med deg; - vis at du har venner, og gjerne venninner. Jentene ser dette og skjønner at du ikke er en enstøing - se på hva kompisene dine gjør, og følg samme oppskrift dersom de lykkes. Stjel pick up lines og samtalemner. Alt er lov i krig og kjærlighet osv... - tør å starte en samtale. Ha et samtalemne klart; f.eks at du lurer på hvilke råd du skal gi en kompis som sliter med ett eller anneet. - vær en hyggelig oog omgjengelig kar; smil og gi enkle hyggelig oppmerksomhet til jenta - ha noen samtale emner som du er gd på og som kan være lurt å bruke for å bli kjent med jenta. Ha noen historier(behøver ikke være sant...hvite løgner er lov), og spør gjerne jenta om råd for løsning av en "fiktiv situasjon". Dette gjør at du lærer noe om henne og du virker mer interessant. - dansing hjelper alltid. Dersom du ikke er god på dansegulvet --> ta danse timer! I tillegg, dersom du ikke er komfortabel med sjekkinga på byen/fylla - prøv andre forum og arenaer for å treffe jenter. Er jo datesider, datetelefoner, sexklubber, thaikoner som sendes hjem til deg fra Thailand. Prøv andre ting ffs! Ok, dette var noen velmente råd fra en som ikke definerer seg selv som en casanova i det hele tatt. Er ikke sikkert du trengte dem, men valget er vel om du ønsker å stå i hjørnet av baren med pilsen din og med en halvfeit en mellom beina (som må hjem og runkes), eller om du tør å ta ansvar for deg selv og få deg et kvinnfolk... mag Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Funny at du spør jenter men gutter som svarer.. hehe. Har flere kompiser som er eller har vært i tilsvarende situasjon, og ting har løst seg helt ypperlig for alle, så klisjeen "det er aldri for sent" kan med sikkerhet brukes her. Det som er problemet her er ikke hva jentene tenker, men hva du selv tenker. Dersom du har et problem med å være 25 og jomfru så er det et mye viktigere problem enn hva jenta som bryter jomfrudommen din tenker. Noen kan sjekke damer, andre ikke....sånn er det bare dessverre!!! Er helt uenig i deg med er det du sier her, og jeg mistenker at du har "mental sperre" for å sjekke opp jenter. Det er ingen som kommer ut av mor første dag i livet med skills i sjekking!! Dette er noe man tilegner seg gjennom sosial interaksjon med andre mennesker, samt lærer av andre (bøker, kompiser, venninner, etc). Det er noen ting som jeg har funnet ut som fungerer for meg for å treffe jenter (særlig ute) og jeg kan dele noen av disse med deg; - vis at du har venner, og gjerne venninner. Jentene ser dette og skjønner at du ikke er en enstøing - se på hva kompisene dine gjør, og følg samme oppskrift dersom de lykkes. Stjel pick up lines og samtalemner. Alt er lov i krig og kjærlighet osv... - tør å starte en samtale. Ha et samtalemne klart; f.eks at du lurer på hvilke råd du skal gi en kompis som sliter med ett eller anneet. - vær en hyggelig oog omgjengelig kar; smil og gi enkle hyggelig oppmerksomhet til jenta - ha noen samtale emner som du er gd på og som kan være lurt å bruke for å bli kjent med jenta. Ha noen historier(behøver ikke være sant...hvite løgner er lov), og spør gjerne jenta om råd for løsning av en "fiktiv situasjon". Dette gjør at du lærer noe om henne og du virker mer interessant. - dansing hjelper alltid. Dersom du ikke er god på dansegulvet --> ta danse timer! I tillegg, dersom du ikke er komfortabel med sjekkinga på byen/fylla - prøv andre forum og arenaer for å treffe jenter. Er jo datesider, datetelefoner, sexklubber, thaikoner som sendes hjem til deg fra Thailand. Prøv andre ting ffs! Ok, dette var noen velmente råd fra en som ikke definerer seg selv som en casanova i det hele tatt. Er ikke sikkert du trengte dem, men valget er vel om du ønsker å stå i hjørnet av baren med pilsen din og med en halvfeit en mellom beina (som må hjem og runkes), eller om du tør å ta ansvar for deg selv og få deg et kvinnfolk... mag jaja, har hørt denen regla 100 ganger før...takker for at du svarer, men for meg så funker det ikke å være slik, problemet mitt er at jeg er egentlig ikke så veldig sjenert, men er ikke så veltalende!! Før hadde jeg litt talefeil, som henger litt igjen innimellom og jeg er generelt ikke så flink til å prate(sliter noen ganger med å finne ord osv) Dette gjelder spesielt når jeg skal nakke med jenter, siden jeg tenker for mye på det da.....vet at det er bare til å slappe av, men av en eller annen merkelig grunn, så gjør jeg ikke alltid det:( Når det gjelder å sjekke damer på byen, så er det ikke alt for vanskelig å opprette en kontakt og gjøre et ok første inntrykk...men å holde på jenta i oppptil 2-3 timer, det funker bare IKKE for meg!!! Vet ikke hvorfor det ikke funker, men kan vell være at jeg ikke er så flink til å holde samtaler........og ikke liker å danse (muligens) Men hadde vært fint hvis noen flere jenter sa sin mening om spørsmålet mitt, er litt nysgjerrig Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor fortelle jenta det? Lenke til kommentar
M_i_M Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hadde dere blitt skremt hvis dere ble sammen med en gutt på 25år og fant ut at han aldri hadde vært sammen med en jente før, aldri kysset en jente?? Nok en gutt/mann som svarer: Kanskje det kan få jenta til å føle seg spesiell, litt utvalgt? Er jo mer interessant hva jentene svarer, da. Er det noe i å være den som innvier er kjekk 25-år gammel gutt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 trpdstarter har ikke endret topic til tross for tiligere innlegg fra annen moderator. da trådsarter har skrevet i tråden etter innlegg fra moderator men ikke endret topic stenges tråden. hvis trådstarter ønsker tråden åpnet ta kontakt på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg