Knut Marius Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sitter og prøver meg litt på surfing med PS3 og Logitech DiNovo Edge, og jeg irriterer meg allerede over at jeg omrent på hver side jeg besøker blir spurt om jeg vil kjøre plug-ins. Er det mulig å svare ja på dette en gang for alle? Og er det mulig å legge inn nye plug-ins, slik at jeg f.eks. kan se videoer fra break.com? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, man kan ikke legge inn plugins selv, og spørsmålet om å kjøre plugins vil være der helt til Sony bestemmer seg for å fjerne det i en patch. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Utrolig plagsomt det der Får håpe de fikser det i neste oppdatering, som jeg håper kommer snart. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke hold pusten mens du venter! Har irritert meg over denne meldingen i 6+ måneder nå og det har kommet flere oppdateringer uten at de har fikset den. Det mest irriterende er jo at det neppe er mer enn 15 minutters arbeid... Sony fortjener en skikkelig bitchslap. *SLAP* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå