CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei! Jeg var innom Elkjøp her en dag, og tok med en radiator som var kab et kjøeskap... Den passa ganske bra til Chiftec kabizzet mitt... Så jeg lurte på om den blir kald nokk til å kjøle CPU? Eller må jeg ha vifter? Og må jeg ha en VELDIG sterk pumpe? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du burde hvertfall ha en stillegående 120mm syns jeg. Og angående pumpa så ville jeg gått for Eheim 1048 eller Aquabee Up1000. Det er bevist at temperaturen på CPU holder seg stabil på helt ned til 20l/timen! Så det skal du ikke bry deg om. =) Mvh Dr.X Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Du burde hvertfall ha en stillegående 120mm syns jeg. Og angående pumpa så ville jeg gått for Eheim 1048 eller Aquabee Up1000. Det er bevist at temperaturen på CPU holder seg stabil på helt ned til 20l/timen! Så det skal du ikke bry deg om. =) Mvh Dr.X ok. nice... Men det er jo VELDI tynne rør dette da! (den radiator tingen), og da tengte jeg at det måtte være veldig mye kraft i pumpa? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Men trenger du vifte i heletatt ? Hadde vært kewl om du kunne ha fått en vifteløs radiator ut av det. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Jaja, i dag så begynner jeg med prosjektet! :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå