CPU Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har et vel brukbart ASUS A7A266, men jeg har et lite problem. Jeg får ikke arbeidslyset til å lyse slik det skal. Jeg får det bare til å lyse konstant hele tiden eller ikke i det hele tatt. Har sett i manualen, noen som kan hjelpe meg? Er takknemlig for alle svar(kommer an på) mvh CPU Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Du mener harddisk-aktivitetslampa? Eller arbeidslyset på rommet ditt :razz: Har du satt den på riktig pinner på hk? og riktig vei, for det er + og - vetu.. Lenke til kommentar
JonE Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Ja - sjekk manualen mot slik du har montert led lampene. Jeg mener å huske at det var en smule uklart i hvilken retning du skulle montere i forhold til hovedkortet på mitt eget Asus mainboard. Se etter merking på pinnene - begge radene med pinner skal ha ett navn mener jeg. Bruk dette til å dobbeltsjekke oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Husk at hvit eller sort på de kablene er minus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå