Solefald Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Begynner å lure på om eg er helt på bærtur om dagane. Var ferdig i militæret i slutten av august. og begynte rett på arbeid, med vakter fra 17-2330. Militæret hjalp meg ikkje med min økonomiske situasjon, og nekta å dimme meg, så eg fikk renter og all slags gebyr pressa på i alle retninger. etter å ha levd på 300kr i mnd i 1 år, så var eg endelig ferdig. Begynte på almennfaglig påbygging. Fra eg begynte i firmaet i september til desember jobba eg ca 400 timer. Eg deler jobben med 3 andre som jobber fulltid vedsiden av. så dei er så og sei aldri tilgjengelig. eg har vanskelig for å sei nei. Har også fått litt ansvar med kontor arbeid, vaktlister og bemanning. det som skjedde den mnd her, var at en eg skulle ha lært opp, måtte brukast på ei anna avdeling, og da hadde eg fleire hull på mi vakt liste. Og han som eg overtar for med det ansvaret, gidder ikkje å gjere noke virker det som, sjølv om han har jobben ut mnd. Eg stilte opp på jobb idag, fordi det var nød. resulterte i 14 timer arbeidsdag + 1.5 på kontoret. I morra har eg særemne framføring, og fredag har eg pugge prøve i Norsk. Og sia før jul, midten av desember har eg blitt meir og meir sliten, sliter med søvn, men prøver å trene, eter mykje, ikkje alltid regelmessig. Har også eit turbulent forhold, som eg ikkje veit helt kva eg skal gjere med, samt økonomien min er helt på bærtur, og eg betaler nesten 5000 i mnd i lån. Samtidig så sliter eg SINNSYKT med å bestemme meg for kva eg skal studere til høsten. Og sånn som idag, så har eg berre lyst å legge meg ned å dø. eller rotne vekk forran en tv, og sjå på serier til livet har gått forbi. Har ikkje lyst til noke ting. og i februar må eg jobbe 12 vakter, fordi alle dei 3 andre, er på HV øvelse. så er berre lei absolutt alt og alle. Endret 22. januar 2008 av Solefald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har det mye lettere enn deg, tydeligvis, men jeg føler det samme selv... Jeg vet ikke om noen symptomer på utbrenthet men jeg tror du er utbrent. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har du en sunn frokost? Hvis du spiser sukker og andre raske karbohydrater (Nytt ord jeg lærte på skolen i dag! ) så vil du bli utmattet lenger utover dagen.. Prøv å lag deg en skikkelig frokost med f.eks: egg, knekkebrød, en skive med makrell osv. Hvis ikke det fungerer kan du gå til legen.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Føler med deg. I første omgang kan du jo prøve å ta denne testen: Test Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) eter somoftest frukost, 2-3 skiver, eter litt eit stund før middag, middag, så trener eg ca 1.5t etter middag, og så eter eg når eg kjem heim. vanligvis i 21 tida. så sitter eg litt på dataen, eter litt meir mellom 23 og 24. hadde særemne framføring idag, skulle egentlig hatt på mandag forrige veke, men pga utsettelser av læraren pga mange som skulle ha framføring hadde eg ikkje før idag. einaste eg har klart å gjort sia den mandagen er å skumlese kjapt gjennom notater. klarte ikkje å samle tankane til å lese. skal ha pugge prøve i norsk på fredags morning, og i ei norsk bok uten ei einaste skikkelig forklaring på noke, som tilogmed læraren ikkje kan fordra, så skal eg prøve å pugge det der, når tankane egentlig er på månen. :/ Endret 23. januar 2008 av Solefald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå