RoaldA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Satt å så på Gamer.no og spillmagasinet nå nylig, og la merke til hvor like sidene faktisk er(bortsett fra at jeg liker designet på Gamer.no bedre ) . Står mye om de samme nyhetene de fleste dager, med unntak selfølgelig. Satt en stund og grublet over ting som kunne være nyskapende, og som noen spillsider enda ikke har. Så tenkte jeg at det eneste innen spill som jeg noen gang har interessert meg i å lese og se på som både Gamer.no og Spillmagasinet mangler er Guider! Da tenker jeg på Guider slik som Hardware.no har, bare innen spill. Ta f.eks TFT (The Frozen Throne), et fortsatt populert RTS spill blant mange, var en stund der jeg interesserte meg veldig for det, men sleit veldig når jeg spillte mot andre på internett. Da var jeg å så på sider som WCReplays for å se hvordan proffene gjorde det slik at jeg kunne plukke ut tips og triks for å bli bedre i TFT, og lærte veldig mye av det. Det gjelder ikke bare TFT, kan være tips og triks i WoW, TF2, CoD4. Ja, egentlig alle spill der folk har noe å bidra med som de mener kan være til hjelp for andre. Da tenkte jeg på at dette vil være åpent for alle og ikke bare de spillkyndige i Gamer.no til å skrive artikler, legge ut filmer eller annet. Selvsagt må alt godkjennes av stabben. Ser gjerne for meg at dette blir plassert ved siden av "Prisguide, Forum, Artikler osv. og ikke på forumet hvor det blir gjemt unna. Tror en slik kategori ville blitt veldig populert, jeg personlig ville dratt veldig nytte av noe slikt og er sikker på at det er andre som vil det og. Aldri sett det blitt testet ut på noen andre spillsider, men hvis det skulle slå ann så hadde det vel vært hyggelig å vært de første ute med en slik mulighet! Edit: leif Endret 22. januar 2008 av RoaldAndre Lenke til kommentar
DarkAvatar Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Støtter forslaget til RoaldAndre fullt her, en slik kategori hadde vært supert. Håper dette blir vurdert snarest Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har skrevet en spillguide, en konsollguide og en pc-problemer-guide i løpet av mine år her på forumet. Så synes absolutt en egen kategori for guides hadde vært en ide. Hadde stimulert brukerne til å skrive guider, ergo ville vi sett flere guider rundt temaet spill. Så stiller meg bak trådstarters forslag. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 RoaldAndre: Mener du en kategori på forumet, eller som en del av det redaksjonelle på Gamer.no? Lenke til kommentar
RoaldA Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 RoaldAndre: Mener du en kategori på forumet, eller som en del av det redaksjonelle på Gamer.no? Mener som en del av det redaksjonelle på Gamer.no Om dere gjør dette en del av forumet tror jeg det bare vil bli gjemt bort, og vil ikke bli lagt merke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå