CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei! jeg tok av CPU kjøler for 1 time sia nå, og pussa litt med 1200 papir.... Så tok jeg en fuktig serviett og tørka litt på kjerna til CPU, det blei litt griseri rundt den.... Men det er vel ikke farli? eller? Fordi jeg trur jeg vræka den.... eller så vræka jeg Temp måler... Fordi det står at CPU er 50C, og dette er etter 10 min i bios.. så boote i opp og den er 51C på 1300 Mhz, (har en 2100+) OG Romtemp er 27C Vanligvis er romtempen med meg 20C og CPU er da 45C (da kjører jeg med nesten ikke noen vifter.) Men nå går viftene på fult... Er den vræka? :oops: :oops: Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvis cpu er ødelagt så er starter ikke maskinen.... er ikke noe vits å hoppe i taket pga. noen grader extra! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Hvis cpu er ødelagt så er starter ikke maskinen.... er ikke noe vits å hoppe i taket pga. noen grader extra! Ok.. jeg fixa den nå! da=) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Hvis cpu er ødelagt så er starter ikke maskinen.... er ikke noe vits å hoppe i taket pga. noen grader extra! Ok.. jeg fixa den nå! da=) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Eller så vræka du rett og slett kjøleren din. Planslipe du den eller pussa du den for hånd kanskje? Er ikke sikkert pussinga gjorde det bedere. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Offa.. begynner å tru det HL som er ødelagt! =( Kom hjem istad, og kjørte opp dataen. etter 10 min med DVD, så var TEMP slik: Chassis: 34, CPU 61. Og så restarta den........ ROMTEMP ER 15C, JA 15C!!!!!! Ka er ødelagt? Jeg må kjøpe meg nytt, men orker ikke å kjøpe heile data! Lenke til kommentar
Jave Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 skjønner ikke hva du maser om, du har kankjs feil mengde pasta. i hverstefall må du kjøpe ny kjøler. tviler på at du har ødelagt no hardware Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 skjønner ikke hva du maser om, du har kankjs feil mengde pasta. i hverstefall må du kjøpe ny kjøler. tviler på at du har ødelagt no hardware artic silver 3 er vell bra???? ny kjler? Er den ikke bra når man kan speile seg i den? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 skjønner ikke hva du maser om, du har kankjs feil mengde pasta. i hverstefall må du kjøpe ny kjøler. tviler på at du har ødelagt no hardware artic silver 3 er vell bra???? ny kjler? Er den ikke bra når man kan speile seg i den? Hjelper ikke om den er aldri så blank og fin hvis den ikke er plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå