Mompen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Som emnet sier så har jeg altså bestilt meg en Xbox 360 via Elkjop.no til 1695,- kr Denne har HDMI-utgang, noe min nåværende TV ikke har, så da lurte jeg på om det var mulig å bruke en overgang fra HDMI til eventuelt komponent-kabel eller VGA\DVI? Hadde forøvrig vært artig å koblet 360`en til flatskjermen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 skaff deg en VGA kabel på play-asia.com til rundt 60 kr eller kjøp en her i Norge til rundt 300 kr Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er vel Arcade-versjonen som selges til den prisen på elkjøp? Vet ikke helt om den faktisk har HDMI, men jeg har selv kjøpt Arcade, og der fulgte det med komponent-kabel. Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Selv om man kjøper en xbox med HDMI så har den også den "gamle" utgangen som kan brukes til VGA, komponent og til vanlig scart/s-video, så det går helt greit å koble opp med VGA eller komponent. I tillegg så finnes det overganger fra HDMI til DVI som du kan bruke om tv'n din har DVI. Arlendius Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Flott, da har jeg fått svar på det jeg trengte. TV`en jeg kommer til å bruke den mest på har både scart / komponent og skjermen har VGA og DVI-kontakt. Takker så mye Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er vel Arcade-versjonen som selges til den prisen på elkjøp? Vet ikke helt om den faktisk har HDMI, men jeg har selv kjøpt Arcade, og der fulgte det med komponent-kabel. Det følger med kompositt kabel, ikke komponent. Den kabelen som kommer med arcade har rød/hvit plugg(rca) til stereo lyd og gul(rca) video/bilde. Den er uten optisk tilkobling. Altså, den aller dårligste kabelen man kan få til xbox 360. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Har en slik kabel der jeg jobber, og kommer til å kjøpe den der: Satser på at det skal fungere greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå