Gå til innhold

Bestilt meg Xbox 360 med HDMI, mulig med overgang til VGA\DVI eller vanlig komponent-kabel?

Mompen

Anbefalte innlegg

Som emnet sier så har jeg altså bestilt meg en Xbox 360 via Elkjop.no til 1695,- kr

Denne har HDMI-utgang, noe min nåværende TV ikke har, så da lurte jeg på om det var mulig å bruke en overgang fra HDMI til eventuelt komponent-kabel eller VGA\DVI?

Hadde forøvrig vært artig å koblet 360`en til flatskjermen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om man kjøper en xbox med HDMI så har den også den "gamle" utgangen som kan brukes til VGA, komponent og til vanlig scart/s-video, så det går helt greit å koble opp med VGA eller komponent. I tillegg så finnes det overganger fra HDMI til DVI som du kan bruke om tv'n din har DVI.

Arlendius

Lenke til kommentar
Er vel Arcade-versjonen som selges til den prisen på elkjøp? Vet ikke helt om den faktisk har HDMI, men jeg har selv kjøpt Arcade, og der fulgte det med komponent-kabel.

Det følger med kompositt kabel, ikke komponent. Den kabelen som kommer med arcade har rød/hvit plugg(rca) til stereo lyd og gul(rca) video/bilde. Den er uten optisk tilkobling. Altså, den aller dårligste kabelen man kan få til xbox 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...