snorrenilsen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ser etter noe nytt å høre på nå. Spillelisten min fra før er fylt med for det meste George Thorogood, så vil gjerne ha noe lignende det. Noen tipset meg om Bjørn Berge, som jeg likte ut ifra det jeg så på YouTube, men fant ingen torrents (..selvfølgelig lovlige torrents, hva ellers?). Så om noen hadde funnet noe passende hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) For oss som ikke har hørt om disse personene. Hvilke type musikk er det ? Hørte litt på Youtube.. Jeg kom til å tenke på Bob Seger, men kanskje litt ulikt. Her er hvertfall noen sanger. Bob Seger - Old time rock and Roll Bob Seger - Ramblin Gamlin man Endret 22. januar 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 George Thorogood er blues/rock (du har sikkert hørt Bad to the bone eller noe, kjent sang av han). Han spiller med slide. Bjørn Berge er noe annet blusey, han spiller på 12strengers akustisk med slide. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, har hørt bad to the bone før. Men kommer egentlig bare på bob seger som jeg har linket over, ettersom jeg ikke har så mye peiling på slik type musikk. Håper det var "hørbart" hvertfall =) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Muddy Waters? Ellers finnes det en musikkanbefalingstråd her fra før, så denne blir forhåpentligvis stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå