edonis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vi er en del gutter på 20 år som skal til Ayia Napa i midten av juli, og står nå mellom to hotell.. Enten Pavlina, som jeg har hørt er et ungdoms/partyhotell der vaktene tillater littegranne støy før de kommer og truer med å kaste deg ut. Dette hotellet ser imidlertid ikke ut i måneskinn, men vi er der trossalt for å fylle og feste.. Høres kanskje ganske harry ut, men det er det vi vil Men vi er ikke en bråkete gjeng, bare så det er sagt. Det andre alternativet er Panthea Garden, som ser ut som et ganske fint leilighetshotell. Men jeg har ikke hørt eller lest om noen som har vært der, og bekymringen er vel om det er veldig familieorientert uten noen ungdom? Og vaktene er veldig strenge på støy? Vil jo være litt kjedelig om vi allerede kl 20 blir bedt om å skru ned musikken - og er jo ikke store anlegget vi skal ta med heller - bevares Noen erfaringer? Er kun disse som er aktuelle grunnet ledige plasser og pris Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg og fruen var på Panthea Garden i september for to år siden, vi trivdes knall bra, men er langt fra noe party hotell! Var ingen som hadde noen fester i det hele tatt på hotellet så vet ikke hvordan de er med støy men er nok relativt strenge skal jeg tippe. Helt klart mer familie hotell! Så vil vel ikke akkurat anbefale det til fest turen deres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå