prada8 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tenk hvis det var broren din. Syns bare det er unødvendig, kunne ihvertfall ha venta litt. Jeg er for god til å gjøre sånt, men for all del, gjør som dere vil. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 "Tenk om". Jeg har ingen relasjoner til Heath Ledger. Har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 "Tenk om". Jeg har ingen relasjoner til Heath Ledger. Har du? Alle som har sett en film med Ledger, har en relasjon til ham. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 "Tenk om". Jeg har ingen relasjoner til Heath Ledger. Har du? Alle som har sett en film med Ledger, har en relasjon til ham. Det er likevel i høyeste grad en "offentlig" person og ikke "broren" til noen. Da må det gå ann å diskutere. Jeg tror nok Heath kommer til å bli forguda som River Phoenix - ikke fordi han var en sinnsykt god skuespiller men fordi han døde ung. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hva døde han av egentlig? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) hva døde han av egentlig? Politiet mener han døde av en overdose ved et uhell. Han hadde flere reseptbelagte piller, blant annet antidepressiva. Han slet med insomnia, og fikk derfor piller mot det. Edit: leif var her og fjerna en i... Endret 26. januar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) hva døde han av egentlig? Det virker som en uheldig kombinasjon av forskjellige medikamenter skrevet ut i hans navn. Jeg er ganske sikker på at obduksjonsrapporten eller deler av den vil bli offentliggjort om noen dager. Hvorfor er dette så viktig å vite? Er man død så er man død. Absolutt ingenting kan forandre på det, og jeg vil tro at hans nærmeste familie og venner har større grunn til å vite akkurat det enn oss. (t0mma postet før jeg ble ferdig med denne, det han sier stemmer i forhold til det jeg nettopp leste på en nyhetsside - du vet slike du kan finne på et øyeblikk ved å bruke en søkemotor) Endret 26. januar 2008 av Sundiver Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det ville ta 10-14 dager å få klar obduksjonsrapporten. Såvidt jeg vet har politiet ingen formening om hva som har skjedd. Ifølge en kollega slet Ledger med søvnproblemer og noe som minnet om lungebetennelse de siste dagene. På rommet ble det funnet mye reseptbelagt medisin, samt en sammenkrøllet seddel. Men ikke noe narkotika. På nåværende tidspunkt er det derfor for tidlig å si hva han døde av. Er bare å vente til fakta er på bordet. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har aldri høyrt om den karen før...kjenner han ikkje att frå biletet på Wikipedia heller Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Veldig veldig trist at slikt skjer med så talentfulle og unge skuespillere! :-( Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 "Tenk om". Jeg har ingen relasjoner til Heath Ledger. Har du? Alle som har sett en film med Ledger, har en relasjon til ham. Hvilket forhold har du til han? Og hvilket forhold har jeg ifg. deg..? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 seriøst... når personer man beundrer dør er det klart man blir lei seg. du var vel en av de som sa: "Steve Irwin er død? so? jeg kjente jo han ikke, så jeg driter i det!" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 seriøst... når personer man beundrer dør er det klart man blir lei seg.du var vel en av de som sa: "Steve Irwin er død? so? jeg kjente jo han ikke, så jeg driter i det!" Hold "Du var vel en som sa" utenfor. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor det? det er jo det du gjør her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg ville nok ikke brydd meg særlig om Bush døde, men tviler på at jeg hadde stormet inn på en Bush forum med "hvorfor i all verden sørger dere!" typen-kommentarer. Det har med respekt å gjøre og folk må få lov til å sørge om de vil uten at det trengs å forklares. Et bar bilder til av Ledger, samt en Batman-tegning: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det Batman bildet var skikkelig fint. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ja flotte bilder, tror han vil bli husket som Jokern fra The dark knight har værtfall store forhåpninger fra han i den filmen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor det? det er jo det du gjør her. Nei? Se forrige side. Jeg sier at man må da kunne diskutere om fyren (uten å ta ekstremt hensyn) enn bare spamme "Rip". Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Utrolig trist når unge skuespillere(eller folk generelt) dør, men det tar tidvis av. Han har vel strengt tatt ikke utmerket seg på en ekstraordinær måte, men allikevel blir han hyllet som en legende og gud vet hva. Når det er sagt, var han lovende, og det var meget trist at han la inn årene. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Syns det var utrolig fint det Chris Nolan skrev om Ledger(Link i filmprat av Dotten). Nå har jeg store forhåpninger til rollen hans samtidig som det blir veldig rart å se han på lerretet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå