DoktorBacon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikke for å kvervulere, men han var en stor skuespiller I mine øyne i hvertfall. Tja, stor og stor. Alt er relativt. Han var ihvertfall på vei til å bli noe stort. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Herregud, se til helvette å skjerpe dere. En ung, talentfull man er død, det er opprettet en tråd for å hedre han, og dere sitter bak skjermen som noen drittunger og skal sammeligne han med både den ene og andre, si at han ikke var så stor skuespiller alikevel, at det finnes mange bedre, at han ikke er verdt å grine for, at han aldri vil bli husker på samme måte som james dean, at det hele virker som et pr-stunt... skam dere. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er ikke det jeg mener. Jeg syntes ofc det er trist at noen dør men hvorfor blir alle plutselig helt ut av seg når en kjendis dør og ikke når feks en sykepleier dør? Sykepleieren til en forandring gjør noe posetivt. Kjendiskonseptet er at noen er bedre enn andre. Har du aldri selv skrekke på grunn av en film? Eller en bok? At hovedpersonen har dødd, eller at det skjedde noe du følte var urettferdig, som vekte følelser hos deg? Der har du forskjellen på når en kjendis dør, og når en "vanlig" person dør. Du blir på en måte knyttet til den personen iløpet av de to-tre timene du ser filmen, du føler at du kjenner dem selv om du ikke gjør det. Og hvis du er fan av deres arbeid, har du mest sannsynlig sett mange filmer, og kanskje hengt opp en plakat eller to på rommet. Selvfølgelig vekker det da mer følelser, enn at det dør 2738399 stk i Afghanistan som du overhodet ikke hadde noe forhold til. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Herregud, se til helvette å skjerpe dere. En ung, talentfull man er død, det er opprettet en tråd for å hedre han, og dere sitter bak skjermen som noen drittunger og skal sammeligne han med både den ene og andre. Skam dere. Eg ser ikkje problemet med å diskutere dette. For all del, Ledger var ein bra skodespelar - og kunne ha blitt noko stort, det er det få som kan argumentere mot. Ganske sterkt av deg å karakterisere oss som drittungar, kun fordi med sakleg diskuterer ein manns arbeid post mortem. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Herregud, se til helvette å skjerpe dere. En ung, talentfull man er død, det er opprettet en tråd for å hedre han, og dere sitter bak skjermen som noen drittunger og skal sammeligne han med både den ene og andre. Skam dere. Eg ser ikkje problemet med å diskutere dette. For all del, Ledger var ein bra skodespelar - og kunne ha blitt noko stort, det er det få som kan argumentere mot. Ganske sterkt av deg å karakterisere oss som drittungar, kun fordi med sakleg diskuterer ein manns arbeid post mortem. Du kopierte ikke alt jeg skrev. og hva i alle dager betyr QFT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Quoted for the truth, mente han nok. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Okei. For all del, alle har lov til sine meninger Frigata, synes bare det er respektløst å utalle seg om slikt samme dag som han dør. Men det er kanskje bare meg det. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du mener det er respektløst å si at han ikke var like stor som James Dean? Isåfall må jeg si meg uenig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Skal si det finnes idioter der ute: http://thinkprogress.org/2008/01/23/gibson-mocks-ledger/ Måtte jo komme fra Fox News.... Ellers, fant de her som var ganske fin "tribute": Gary Oldman kommenterer dødsfallet og sier Ledgers prestasjon i TDK overgår Nicholsons fra Batman (1989): http://www.people.com/people/article/0,,20173694,00.html Oscar-nominerte Daniel Day-Lewis var på Oprah, men ville ikke snakke om sin nominasjon. Kun om Heath Ledger: http://www.tmz.com/2008/01/24/sorry-oprah-...lk-about-heath/ Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Thorvis: kan du ikke lese? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Merker at jeg blir lettere forbanna når jeg hører om disse folkene, slik som denne Gibson og de fanatiske kristne folka som ville ødelegge begravelsen hans. Kunne nok glatt ha gjort noe jeg angret på om jeg hadde møtt slike folk face-to-face. En ting er å ha sine egne meninger, men å ha så liten respekt, og ikke minste selvrespekt, at de håner nylig omkomne personer på den måten. Fy faen. Jeg kan ikke si jeg liker denne Gibson-fyren, men hadde han dødd i morgen hadde jeg ikke løpt rundt og hånet ham heller. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Okei. For all del, alle har lov til sine meninger Frigata, synes bare det er respektløst å utalle seg om slikt samme dag som han dør. Men det er kanskje bare meg det. Nei, det er ikkje respektlaust. Men la den saka liggje. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gary Oldman kommenterer dødsfallet og sier Ledgers prestasjon i TDK overgår Nicholsons fra Batman (1989):http://www.people.com/people/article/0,,20173694,00.html Det har jeg hatt en følelse av ganske lenge nå. Heath blir nok den nye jokeren, og prestasjonene hans i TDK vil nok få en spesiell status mtp at han dør like etterpå. Noe a la Brandon Lee og The Crow kanskje. En kunne nesten tro det på en rar måte var jokeren som tok livet av han, fra IMDb: To prepare for the role, Heath Ledger lived alone in a hotel room for a month researching the character and developing his performance, which he claims is based upon Sid Vicious and the character of Alex in A Clockwork Orange (1971). Ledger found the role extremely difficult, and suffered insomnia as a result. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 The Dark Knight sine sider er nå endret: http://thedarkknight.warnerbros.com/HeathMemorial.html http://www.whysoserious.com/ Black ribbon er å finne på den nederste nå. Tror nok det er endel mennesker i smålig sjokk. Blir nok ikke noen lett affære for Nolan å fullføre klippingen, ikke minst for alle i crewet å se filmen i sommer. Heath Ledger snakker om døden: http://www.liveleak.com/view?i=767_1201043172 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 En fotograf/artist laget nylig bilde av Ledger som skulle være med i en slags utstilling. Ganske "nifst" og symbolsk. Ser ut til å representere Ledger som har djevelen på ene skulderen og engelen på den andre, begge som prøver å overtale han. Ser veldig sliten ut. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Sånne ting som det blir jeg veldig sur på. Kan folk ikke ha litt mer respekt. Stakkers foreldre og barn Endret 25. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Burde kanskje ikke spekulere så mye om det, men jeg tviler på at det var selvmord eller noe med avhengighet å gjøre, heller et uhell. Ledger har selv sagt at han aldri har vært avhengig av noe annet enn tobakk, og i tillegg til at man ikke fant noen narkotiske stoffer i leiligheten hans var det heller ikke noe tegn til misbruk når de undersøkte de andre reseptmedisinene han hadde. Ledger skulle tydeligvis ha gått mange dager med 1-2 timer søvn av gangen, og når det skjer blir man ganske trøtt, og man har ikke peilig på hva man gjør, hvor man gjør det eller når man gjør det. Hukommelsen og liknende eksisterer ikke engang. Man ender opp med å bare gå rundt i en bevisstløs tilstand. Da er det ekstremt lett, kanskje sannsynlig til og med, å ende opp med å miste tellinga på hvor mange sovetabletter man tar. Jeg tror rett og slett han var veldig uheldig. Jeg er helt sikker på, og trodde det i en lang stund også, at Ledger ville blitt en av de største skuespillerne i tiden fremover. Oppe med Bale, Norton, Gyllenhaal og alle de der. Derfor var det et stort sjokk å høre dette på onsdag, jeg var faktisk helt sikker på at jeg ikke hadde våknet helt eller at CNN tullet med meg. Jævlig synd, for å si det grovt. Endret 25. januar 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Herregud, se til helvette å skjerpe dere. En ung, talentfull man er død, det er opprettet en tråd for å hedre han, og dere sitter bak skjermen som noen drittunger og skal sammeligne han med både den ene og andre, si at han ikke var så stor skuespiller alikevel, at det finnes mange bedre, at han ikke er verdt å grine for, at han aldri vil bli husker på samme måte som james dean, at det hele virker som et pr-stunt... skam dere. Mennesker dør i et sett..bli vant med det. Det må gå an å diskutere om vedkommende enn å spamme "RIP [trist smilefjes]". Alt er ikke porselen her i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå