Gå til innhold

Heath Ledger er død!

Geir M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hva er et kjendiskonsept?

Det handler om medmenneskelighet. Uheldigvis finnes det altfor mange egoistiske mennesker i verden som driter i hva som skjer med andre, så lenge det ikke angår dem.

Lenke til kommentar

Det er ikke det jeg mener. Jeg syntes ofc det er trist at noen dør men hvorfor blir alle plutselig helt ut av seg når en kjendis dør og ikke når feks en sykepleier dør? Sykepleieren til en forandring gjør noe posetivt.

Kjendiskonseptet er at noen er bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal noen grine over personer de ikke kjenner? Hvorfor griner folk med en gang en kjendis dør?

Hater det "Kjendis" konseptet.

Jeg kjente selvsagt ikke personen, men det er uansett ufattelig trist og jeg har følt meg ganske merkelig i hele dag faktisk, som filmelsker er det alltid hardt når noen du har kjennskap til dør.

Noen som ha merke til at Ledger hadde et stort hårtap før han døde, hva kan dette skyldes, vanlige greier eller?

Dette er uansett ufattelig tragisk, Ledger var fantastisk i Brokeback Mt. og så skjedde dette noen måneder før The Dark Knight, som kommer til å bli årets kassasuksess. Det ryktes også om at Ledger gjør en fantastisk og psykotisk "Joker" der.

Lenke til kommentar
"Det enes brød, den andres død" er vel et passende ordtak her. Verre er det at beryktede Westboro Baptist Church har bestemt seg for å spre kvalme i begravelsen hans etter fyrens opptreden i Brokeback Mountain.

Hater de folka. Det gjør forresten de fleste andre også, får håpe at dette fører til at folk virkelig begynner å reagere på dem. Og ikke minst at familien til Ledger får begrave ham i fred.

Lenke til kommentar

Utrolig trist at en flott skuespiller dør så ung.

Ingen tvil om at filmbransjen har mistet en svært talentfull og lovende skuespiller. Et stort tap for både dem og ikke minst Ledgers familie.

RIP Heath

Endret av Panic
Lenke til kommentar
"Det enes brød, den andres død" er vel et passende ordtak her. Verre er det at beryktede Westboro Baptist Church har bestemt seg for å spre kvalme i begravelsen hans etter fyrens opptreden i Brokeback Mountain.

WBC will picket Heath Ledger's funeral.

Akkurat, sånne ting gjør meg utrolig sint. Håper de sperrer hele Westboro Baptist Church inne. Dette er helt klart syke folk. Null respekt fra meg.

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar

Litt uenig i at han er like god som james dean. Mens james dean gjorde flotte rolleprestasjoner i mange av filmene sine, har Ledger imponert meg bare i en film. Men, Ledger var absolutt en svært god skuespiller, med potensial til å bli en av de virkelig store. Dessverre så døde han i en altfor ung alder.

Heath Ledger- RIP

Lenke til kommentar
Dette slo ned som en bombe. Ble virkelig overrasket da jeg sjekka VG nett tidligere i dag. Han kunne ha blitt en stor skuespiller. Mange mener at han vil bli husket på samme måte som James Dean - flere som er enige i det?

Ikke for å kvervulere, men han var en stor skuespiller :)

I mine øyne i hvertfall.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...