Gå til innhold

Heath Ledger er død!

Geir M

Anbefalte innlegg

For meg virker hele greia som et mislykket rop om hjelp. Sovepiller rett før han har en forhåndsbestemt avtale, virker som om dosen rettogslett var feilberegnet ifra Ledgers side. Selv om han nå er død, klarer jeg ikke skryte på ham mer enn en midedels karriere, som innimellom ymtet frampå om at han kanksje kunne blitt noe større. Å sammenligne dødsfallet hans med folk som har dødd grunnet ulykke eller alderdom ser jeg på som et svik mot dem som virkelig ville noe i bransjen. Ut i fra informasjonen vi har fått, er dette selvforskyldt og jeg håper media dropper saken fortest mulig. Mannen fortjener heder og ære for det han har gjort på lerretet, ikke for sin selvforskyldte død. Derfor håper jeg de dropper å nevne ham spesiellt ved TDK eller andre anledninger. Gir fullstendig feile signaler, IMHO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naturligvis, Dotten, mht innlegget mitt må jeg naturligvis ta forbehold om at det som stod i VG var sant. Vedrørende karrieren hans står jeg ved at den bare var middels. Han hadde blaffet sitt i "Brokeback Mountain" som bare var èn god film, og en grei figur i en del ungdomskomedier. Èn god rolle holder ikke i min bok. Ellers støtter jeg ønsket om å gi familien fred fra spekulasjoner, og fred fra media generelt. Håper de får ha begravelse og sørgeperiode for seg selv.

Lenke til kommentar

Har enda ikke sett Brokeback Mountain faktisk. Jeg la merke til Ledger i den middelmådige 10 Things I Hate About you i 1999, hvor han leverte en veldig bra forestilling. Siden den gang har jeg alltid lagt godt merke til han og sett på han som en kommende storstjerne. Ang Lee sammenlignet vel Ledgers prestasjon i Brokeback med en yngre Marlon Brando og Nolan har jo rost Ledger sin prestasjon i TDK opp i skyene. Det var noe spesielt ved han, en slags x-faktor. Jeg har veldig James Dean-vibber av det hele og det blir bare tristere og tristere jo mer jeg tenker på det. Det er ikke mange unge skuespillere som får slike skussmål som det Ledger fikk i sin karriere.

Lenke til kommentar
Har enda ikke sett Brokeback Mountain faktisk. Jeg la merke til Ledger i den middelmådige 10 Things I Hate About you i 1999, hvor han leverte en veldig bra forestilling. Siden den gang har jeg alltid lagt godt merke til han og sett på han som en kommende storstjerne. Ang Lee sammenlignet vel Ledgers prestasjon i Brokeback med en yngre Marlon Brando og Nolan har jo rost Ledger sin prestasjon i TDK opp i skyene. Det var noe spesielt ved han, en slags x-faktor. Jeg har veldig James Dean-vibber av det hele og det blir bare tristere og tristere jo mer jeg tenker på det. Det er ikke mange unge skuespillere som får slike skussmål som det Ledger fikk i sin karriere.

Nå skal jeg fortelle noe ekkelt..

Leste Runaways Vol1 i går kveld.. og rett etter jeg var verdig så så jeg nyheten..

hvis du har lest Runaways vol1.. så vet du at den slutter med et sistat fra James Dean :p

var litt ekkelt egentlig..

Lenke til kommentar

det jeg la merke til var at han gjorde gode roller i filmer som ikke var så gode, verken, 10 things, the patriot, four feathers eller knights tale var spesielt gode filmer, men han gjorde alltid gode roller, på en måte passa han ikke inn i filmen, han var liksom på et nivå over det filmene var

Lenke til kommentar
- Jeg har kanskje sovet to timer hver natt de siste ukene, sa han. Politiet understreker onsdag at dødsfallet ser ut til å være «tilfeldig» og ikke bevisst.

Etter å ha lest om saken på side2.no tar jeg tilbake det jeg har sagt om at han ikke bør nevnes i filmene han har spilt i som enda ikke har hatt visning. Tror ikke mannen ønsket å ta livet sitt, med karrieren han nå har, pluss familien rundt seg vil jeg tro han hadde for mye å leve for. Hva han skal med sovemedisiner nå han har så stort søvnunderskudd skjønner jeg ikke, men alt i alt en trist sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det noe "galt" med meg som ikke gråter eller syns det er "fælt" at en kjendis har dødd?

Jeg er mere i "could not care less"-modus når det gjelder det. Er vel bare en grusom, kald og kynisk potensiell massemorder jeg, da.

Jeg vil si at du er i overkant kynisk ja. Tåpelig holdning, rett og slett.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid likt Heath Ledgar, da jeg og en kompis så på "A Knight´s tale" digget jeg ham etter det.. Etterhvert så jeg på "ti ting jeg hater ved deg(ten things i hate about you)" og "the four feathers" digget jeg ham enda mer.. Ble så glad da jeg fikk hørt at han skulle spille som joker.. Trist!

Hvil i fred..

Samme her. Tror jeg så ham første gang i den ridderfilmen, og jeg likte den.

Som jeg sa i et annet forum tidligere i dag, er det et meningsløst tap av et stort skuespillertalent. Når hvermannsen dør, sørger få, men når en skuespiller eller artist som har gledet millioner av mennesker over hele verden dør, berører det langt fler.

Det blir foreløbig påstått at det var OD av sovepiller, men jeg er ikke interessert i hvordan han døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...